itsetunto kohoaa, kun katselee irc-gallerian kuvia...
Hätkähdyttävää huomata, kuinka vanhoilta monet vähän päälle 20-vuotiaat mimmit näyttää. Huono iho, paljon ylipainoa, pöhöttynyt naama jne.
Onneks itellä on terveet elämäntavat, niin näytän nuoremmalta kuin jotkut noista mua 10 vuotta nuoremmista. (On siellä kyllä sit niitä enkelin ja missin näköisiäkin nuoria naisia, mutta yllättävän paljon noita kaljalla, valvomisella, tupakalla ja huonolla ruualla ulkonäkönsä pilanneita.)
Kommentit (6)
Sanon sitten pointtini toisin sanoin: mun mielestä on säälittävää ja surullista, että niin moni nuori nainen elää kuin " jätkä" : käyttää paljon alkoholia, vetää tupakkaa ketjussa jne. kammottava nähdä tällaisten naisten kuvia kahdestakin syystä. Eka on toi, että ovat kamalan vanhan näköisiä (siksi itsetuntoni kohoaa...) ja toka on se, että noiden kuvien esille laittamisella tahtovat vielä ylpeillä omasta elämäntavastaan.
Joskus tuli telkasta ohjelma, jossa kahdelle parikymppiselle naiselle näytettiin kuvaa siitä, miltä tulevat näyttämään 40-vuotiaina, jos jatkavat nykyistä elintapaansa. Itku tuli tytöille: kuvat olivat aivan karmeita. Näyttivät kuvissa noin 60-vuotiailta.
Millainen ihminen laittaa kaikki kuvansa ihan kenenvaan nähtäviksi ? Ja kaikkien kavereiden kuvat kanssa on siellä " biletys" -kansioissa.
Pöljää touhua.
En tiedä mitä ihmeen todistelua se touhu on? Meinas palaa päreet kun lapseni isä oli laittanut sinne meidän lapsen kuvan. Oon yh, mun mielestä se ei olis saanut laittaa sitä sinne ilman mun lupaa. Onneks on jo kuvat sieltä poistanut.
Mä oon pitänyt tätä irc-galleria-touhua ihan teinitouhuna.
Mut jokainen tekee tietty omat päätökset tämänkin asian suhteen.
Yrittääkö tuo ap pönkittää sitä huonoa itsetuntoa vai mistä tässä on kyse?
Eikä monella minun tutulla ole bilekansiota..
Ihanaa että näin lähes kolmekymppisenä minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Vielä muutama vuosi sitten se ei imarrellut. Nuorempana kaverit kehu sillä kun he näyttävät ikäistään vanhemmilta. Sillon ärsytti! Mutta entäs nyt? Onko enää kehumisen aihetta sillä asialla? :D