Nyt on tultu siihen, että miehenikin on ilmaissut,
että haluaisi minun olevan hoikempi. Vihaan itseäni enkä kestä katsoa itseäni peilistä. Olen lihava, ällöttävä :(
Kommentit (9)
Taidan mennä taas painonvartioihin. Olen sen verran pihi, että viikottainen maksu antaa tahtoa kummasti lisää ;)
Miten musta onki tullut tällainen läski? En pidä yhtään!
Syömisiä oon alkanu jo katteleen, aika hyvin oon saanu rajotettua herkkuja.
Liikunnan aloittaminen onkin sitten haastavampaa.. =/
Tsemppiä kaikille teille jotka tämän asian kanssa painii!
Syöt joka päivä kipollisen. Muuta ruokaa on näin helpompi vähentää. Salaattikastikkeen voit tehdä vaikka kermaviilistä. Älä ole liian tiukka, koska sellaista ei jaksa.
Päivän ehkä voi olla ilman herkkuja, mut sit sorrun ja kunnolla. :( Musta tuntuu, että tää on vähän samanlainen ongelma kuin alkoholisteilla. Esim jos on jotain herkkua kaapissa, niin se on pakko syödä pois...
saa puolison vähättelemään itseään.
Ja sekös on onnelliselle perhe-elämälle nannaa, että yksi perheenjäsen vihaa itseään. Ei visiin heijastu muihin eikä etenkään tänän komeudessa veraansa hakevaan luomakunnan kruunuun.
Kuule AP olet varmasti kaunis, ainakin joidenkin ihmisten mielestä. Nokka pystyyn!!!!
Vaikka söis kipollisen. Nälkä ei sillä lähde. Tavallisesta ruoasta ehkä lähtee, mutta silti vaan rupee hetken päästä tekemään mieli herkkuja. :(
8
Salaattiin saatan lisätä joskus myös esim. fetaa ja silloin se on minun herkkua.
Join ennen myös pepsiä aina, kun olin juomatta 2 viikkoa niin se ei enään maistunut niin hyvälle. Toimisiko tämä teidän herkkuihin?
Sokerinsyömishimoista ei muuten pääse eroon.
ap