Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
### syyssisissien loppuviikko to-su ###
26.07.2007 |
Aloitin uutta pinoa, kun alkaa tuo edellinen olla melko pitkä..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Täällä oli muutkin valvoskellut viime yönä.. En tiedä, mikä minua aamuyöstä valvotti, mutta heräsinkin sitten ihan äsken vasta, kun ovikello soi.. =)
Niin jäi pullan leipominen eilen.. Tein treffit äitini kanssa kaupungille ja päivä meni mukavasti siellä.. Kaksi lasta sitten halusikin lähteä mummilaan yöksi, ja yksi lähti kaverilleen yökylään, joten olimme miehen kanssa illan ihan kaksin.. Käytiin anoppilassa kävelyllä, saunottiin ja tehtiin hyvää iltapalaa.. Pitää nyt vielä ottaa kaikki irti noista vapaista! =)
Vauvan painoarvioista ollut kovasti keskustelua.. Itse olen tosiaan siitä onnellisessa asemassa, että mulla on asiaan liittyen vielä se yksi ultraus, ellei vauva sitä ennen ole syntynyt.. Ja olen melko varma, ettei ole.. Tai sitten tämä vauva tekee muihin nähden täyden poikkeuksen..
Pyörii tuo synnytykseen lähtö mielessä.. Osaanko nyt lähteä ajoissa.. Mies eilen sanoi, että käydään siellä sitten vaikka kymmenen kertaa turhaan, kun että jätetään liian viime tippaan.. Minulla siis yksi syöksysynnytys takana, jolloin lapsi meinasi syntyä autoon ja kaksi kertaa ollut " valmiiksi" sairaalassa kun synnytys käynnistynyt.. =)
Tänään olisi tuo neuvola.. Vaan mukava siellä on käydä, kun on mukavat terkat ollut joka kerta, vaikkakin nyt kesällä vaihtuvuutta lomien takia.. Olen niin monia " kauhukertomuksia" kuullut noista " täteistä" ..
Meillä lähtee partioleirille kaksi nuorinta lasta lauantaina.. Täytyy lähteä katsomaan, että löytyy kaikki makuupussit yms..
Mukavaa torstai päivää!
Piiu ja 007 rv 35+6