Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatiosta?

26.07.2007 |

Voiko tulla samassa kierrossa kaksi ovulaatiota siis ei menkkoja välissä? Mulla oli reilun viikon välein kaks limakautta ja alavatsakivut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Helistimen keskustelupalstalla oli muistaakseni jossain vaiheessa joku jolla oli tullut ovulaatio kahdesti uhden kierron aikana, eli siis mahdollista on. Lisäksi ovulaatio voi tulla vaikka välissä ei tulisi kuukautisiakaan tai useammin pitkän kierron aikana.

Vierailija
2/4 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt menkat 6p. myöhässä ja limailen taas/oon limaillu vähän välilä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli viikko sitten aivan kirkasta limaa ja olin tuntevinani jopa sen hetken, kun munasolu irtosi. Tämän jälkeen limaisuus loppui. (Eikä ehditty tänä aikana hommailemaan...) En odottanut ovulaatiota vielä silloin, koska laskennallisesti ovulaation pitäisi tapahtua vasta nyt viikonlopun tienoolla. Tänään onkin limaisuus jälleen alkanut. Aloitin ovulaatiotestien tekemisen jo viime lauantaina, mutta vielä ei ole toista viivaa testiin ilmaantunut. Ota näistä nyt sitten selvää. Kaipa tässä vaan on pupuiltava harvase päivä, jos positiivisen testituloksen tahtoo saada ;)

Vierailija
4/4 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatio voi kyllä tapahtua useamman kerran samassa kierrossa, mutta aika harvinaista kai on.

Ovulaatioliman aiheuttaja on estrogeeni. Joskus ovulaation jälkeen keltarauhanen erittää sen verran estrogeeniä että voi tulla ns. ovulaatiolimaa, mikä ei silti tarkotia sitä että tulisi toinen ovulaatio. Samoin ovulaatiota ennen voi olla joskus useita " limakausia" , ja kipuja ovulaatioon liittyen voi tulla ja ennen ovulaatiota (itse opin juuri lämpöjä mittaamalla että omat ovulaatiokipuni tulevatkin jo pari päivää ennen ovulaatiota).

Mut kirkas runsas valkovuoto voi joillakin olla raskaudenkin oire, onko haisuliininen testaillu?