Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanonta: "tyttövauva vie äidiltä kauneuden", pitääkö paikkansa?

13.10.2008 |

Neuvolassa sanottiin noin ja itsellä on mitä ihmeellisempiä merkkejä raskaudesta. Esim. kasvaa partakarvoja :_| Äitini sanoi myös että olen ihan eri näköinen mitä esikoispoikaa odottaessa. Onko teillä ollut erilaisia merkkejä eri sukupuolta odottaessa? Tuleeko esim. vatsaan viivaa tyttöä odottaessa?

Helmi 9+6 :x

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin ultrassa että todennäköisesti tyttöä odotan, mulla ei oikeastaan ole ulkonäkö niin kamalasti kärsinyt, on siis näppylöitä ilmestynyt enemmän kun aikaisemmissa raskauksissa. Minulla entuudesta kaksi poikaa :) Hiukset rasvoittuu nopeammin. Mahassa en ole huomannut viivaa. Pojista oli sellanen tumma viiva napaan asti....

Lootuskukkanen ja aada rv 26

Vierailija
2/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt pieni tyttö ja raskausaikana minulla iho huononi todella paljon, näppyjä ilmestyi leukaan. Lisäksi oli pitkä tumma linea negra.

Meillä siis ainakin tyttö vei äitinsä kauneuden (tai sen mitä siitä oli jäljellä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tyttöä ja mulla on odotusaikana iho ollut aina tosi hyvä ja hiukset ovat rasvoittuneet paljon vähemmän kuin yleensä (yleensä joka päivä pestävä). Oon aina ajatellut eli kuullut joskus jostain, että menis silleen et jos oottaa poikaa ni kroppaan tulee niitä "eri hormooneja" (testosteronia??) ja se vaikuttas noin.En tiiä pitääkö ollenkaan paikkansa oikeesti, mut mulla näin ja mun parilla ystävällä pojista tuli näppylöitä naamaan hirveesti.

Taitaa kyllä olla ihan vaan yksilöllistä, eikä siitä kiinni kumpaa odottaa..

Sama juttu näyttää olevan taas kolmannen kanssa, että iho ja hiukset kunnossa, liekö kolmas prinsessa siis tulossa?

magictrick+ "muru" rv 13+6

Vierailija
4/8 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistyttöä odottaessani sain nauttia siitä, että hiukset kasvoivat kohisten ja iho oli tosi hyvässä kunnossa ja (uskokaa tai älkää!) säärikarvojen kasvu taas loppui kokonaan. Eli kyllä meillä tyttö vain kaunisti äitiään ;) -- imetyshormonit sen sijaan kyllä teki tehtävänsä, että se onni ei jatkunut ikuisuuksiin.

Vierailija
5/8 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoikaa odottaessa iho meni tosi huonoon kuntoon ja kärsin todella pahasta aknesta.Aknea minulla ei ole ollut koskaan ei edes murrosiässä.Arpia jäi ihoon.Mahassa ei raskausarpia, mutta kylläkin linea negra.Nyt tämä toinen raskaus ollut aivan erilainen kaikin tavoin: iho tosi hyvässä kunnossa, ei linea negraa, maha kuitenkin samanmallinen ja ultran mukaan meille tulossa toinen poika.

Vierailija
6/8 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin kun esikoista odotin et varmasti tulee poika koska hehkuin kauniisti ja iho ja hiukset olivat hyvässä kunnossa, lisäksi tuli vahva poikaviiva mahaan joka jatkui navasta ylöspäinkin pitkälle, lisäksi oli aivan pystymaha joten poikaa odoteltiin. no tyttöhän sielt tuli. joten ei meil pitäny paikkaansa tuo sanonta, nyt kun toista odotan niin finnejä on tullut kyl ja hiuksetkin rasvottuu nopeemmin, muuten aika samanlai raskaus, tosi tästä oli vieläkin rajumpaa pahoinvointia.joten tuliskohan nyt sit poika...

Vierailija
7/8 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni oli tyttöä odottaessa paljon paremmassa kunnossa kuin poikia odottaessa, etenkin loppuraskaudessa. Alkuraskauksissa on ollut aina finnejä. Neiti ei vienyt äidin kauneutta. Nyt 1 kk synnytyksen jälkeen raskauden aikainen "hehku" on poissa. Neiti on varmaan vieny äidin kauneuden vasta tässä vaiheessa;)

Linea Negra on tullut joka odotusessa.

Karvojen kasvu oli nopeampaa poikia kuin tyttöä odottaessa. Kaipa se on se testosteroni joka tuo näpyt ja karvat?!

-Wiltsu-

Vierailija
8/8 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi poikaa ja he todellakin veivat aidin kauneuden :D Eli painvastoin on. Samoin oli hirvea pahoinvointi molemmista, nappyja ei kun en niita saa yleensa muutenkaan. Karvat on aina kasvaneet raskauksien aikana lujaa :) Pojista tukka rasvoittui hirveasti. Poikien mahat oli isoja pallomaisia.

Odotan nyt kolmatta ja hiukan toivon etta olisi tytto, koska selvasti erilainen raskaus. Nyt ei ollut yhtaan pahoinvointia, ei rasvoittuvia hiuksia, oon hehkunut koko raskausajan, painoa ei ole tullut paljon mitaan, kun pojista lihoin 27kg molemmista, ei turvotuksia. Tosin onhan tassa enemman pakkoliikuntaa noitten kahden pojanviikarin perassa juoksemisessa ;) Linea negra on ollut samanlainen vaalea ja yhta pitka kaikissa raskauksissa (sen vahvuus riippuu ihonvaristakin). Mahan muoto on nyt alhaalla oleva vesimeloni.

Viim. ens viikolla tietaa.

T:RiinaLiina rv 39 matkalla kaynnistykseen ens viikolla