Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ystäviä/kavereita jotka ovat seurassa tyrkkyjä?

Vierailija
25.07.2007 |

Voi vittu että voi ärsyttää, ollaan mökillä perheen ja appiukon kesken ja kutsuttiin meidän ystäväpariskunta pariksi päiväksi kylään. No porukat, vieraat ja meidän ukko+appiukko sitten alkoivat tulla eilen illalla juovuksiin, (itse olen raskaana joten olenkin sitten ainoa selväpäinen:) ), ja illan tullen tämä naisystävättäreni alkoi puhua seksistisiä tarinoitaan, niin kuin hänellä tapana aina on.

No ukot siinä sitten niille naureskelivat ja kun saunaan lähdön aika miehillä tuli, ni mitä tekee tää muija, painelee perästä saunalle, milloin milläkin asialla: kaljanhakuun, tupakalle, jutustelemaan muka ukkonsa kanssa yms. No mieheni ja appi lähtivät uimaan, niin tämä muija se alkoikin ottaa sillä aikaa suihin mieheltään saunan pukkarissa?!..no mieheni ja appi tulivat tietysti saunaan uinnin jälkeen takaisin ja näkivät kaiken. Muijaa vain nauratti. Hänestä se oli hauska tilanne!? Hänen miehensä oli statistina siinä että " nooh, lopetetaas ja minä menen ukkojen kans saunomaan" .

Tämä sama seksistinen kaava toistuu aina tämän saman ystävättäreni kohdalla, kysessä on sellainen käyttäytyminen, joka ärsyttää minua. Saan olla koko ajan haukkana vahtimassa, ettei hän käy edes leikillään ukkoni kelleihin kiinni, ja minusta se ei ole hauskaa. En minäkään tyrkytä toisten ukoille itseäni, hiplaa heitä tai ota suihin muitten aikana. Voin kertoa toki seksistisen vitsin, mutta siihen sen " alan" jutut jäävätkin. Naisten kesken toki kerromme juttuja parisuhteesta ym. mutta minulla ei ole tarvetta tuoda itseäni esille muitten miesten aikana, mennä alasti uimaan toisten katsellessa yms. Minulle riittää oma mies.

Onko kysessä ystävättäreni huono itsetunto vai mikä? Mistä tällainen käyttäytyminen kumpuaa? Ystävättäreni on jo yli 40-kymppinen, joten mistään pikkulikan keimailusta ei ole kyse. Hiton ärsyttävää se kuitenkin on:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jos oma miehesi moisen kanssa jotain tekisi niin olisi aika moinen ääliö. Itse en tuollaista tapausta kutsuisi mökille perheeni kanssa. Varsinkin raskaana ollessa kun hormoonit heittelee, oma vartalo ei ehkä tunnu seksikkäältä jne.. Turha tehdä itselleen pahaa mieltä.

Vierailija
2/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten mieheni ja minun suhteen alussa. Mies oli kännipäissään jotian ehdotellut tälle mun ystävälle.

No tää mun kamu on siitä asti meillä kylästellessään, ohi kävellessä hipsutellut mieheni hiuksia tai harteita ja höpötellyt kuinka se ja se juttu tapahtu joskus sillon ku miehenikin tykkäsi vielä hänestä!

Tätä kesti vuosia. Kunnes mieheni kerran pimahti ja sanoi että kuules, minä en oo susta koskaan tykänny! Ja tämä oli suuri kolhaisu tämän naikkosen itsetunnolle. Ja nyt muistaa joka kerta jotenkin mainita että kun se sun mies ei tykkää hänestä.

Ensin sille selittelin mieheni tokaisua, mutta nyt jälkeen päin... Haha! Ihan oikein mieheni sille sanoi. Loppuipa kuvittelut että mieheni hänen peräänsä kuolaisi.

Me kun ollaan kropaltamme ihan kuin yö ja päivä tämän ystäväni kanssa. Miä siis se laiheliini ja tämä ystäväni " muhkeampi versio" . Muuten kyllä ihan kiva nainen on mutta tuota tyrkkyä en pidä yhtään mukavana! Minäkin nyt raskaana ja kieltämättä, joskus hiipii ajatus että olikohan sittenkin ukolla fiiliksiä sitä naista kohtaan, vai oliko vain sitä nuoren miehen kokeilu-intoa.

Älä sinä välitä! Sulla on varmaan ihan hyvä mies. Mutta kyllä minä varmaan sinuna vähän tuosta mainitsisin että ei tuommonen nyt oikein sopivaa ole että mennään nyt kesken ukkojen saunomista ukolta lutkuttelen munaa! Aika ajattelematonta käyttäytymistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pakonomainen tarve ripustautua kaikkiin seurassa oleviin miehiin, tai ainakin sieltä on aina valittava joku joka illanistujaisissa jota sitten liehitellään koko ilta.

En välillä halua ottaa koko naista mukaan jos olen menossa miespuolisten ystävieni kanssa kaljalle, syömään tms. Koska tiedän mitä tuleman pitää. Aina kun olen ottanut ystäväni mukaan, hän bongaa sieltä jonkun (varattu tai vapaa)kavereistani, tyrkyttää itseään siihen pisteeseen asti että saan hävetä silmäni päästä ja seuraavalla kerralla kun lähdemme ulos, emme sovi enää kaikki samaan seuraan.

Huonoa itsetuntoa se on, kun pitää aina olla testaamassa että kelpaako vielä muillekin vai ei. Ja tiedoksi vielä se että ystäväni on siis itsekin naimisissa ja kahden lapsen perheenäiti (jos tunnistat tästä itsesi, kasva kaveri aikuiseksi, jooko?.

Vierailija
4/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä miehet nauroivat päin naamaa, mutta yksi tapaus oli aivan aidon otettu saamastaan huomiosta, vaikka se olisi ollut halveksuvaakin/pilkallista, tai sellaista " ei vittu, ei oo totta, tsekatkaa, onks toi joku vitsi" - ja päin naamaa repeilyä-

Vierailija
5/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" KAAAIIKKI miehet kuolaa mun perään ja se-ja-sekin sanoi mulle kuinka KAAUUNIS mä olen ja se-ja-se sanoi et mulla on iiihanat silmät ja iiihana tukka ja toooosi kauniit sääret ja sekin varmaan haluais mua ja-ja-ja" .

Tyyppi ripustautui aina jonkun äijän kylkeen ja hinkkasi itseään siinä niin kauan, että joko sai panetetuksi itseään, tai sitten pakit. Mutta pakit se selitti yleensä sillä, että " sillon varmaan niin hullu vaimo, kyl se muuten olis" .

Mitään järjellistä keskustelua sen kanssa ei voinut käydä. Yleensä ne miehet, jotka kelkkaan lähtivät olivat joko riittävän tyhmiä, riittävän kännissä tai riittävän puutteessa (tai kaikkia kolmea).

Vierailija
6/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vähän siihen suuntaan kallellaan. en nyt mikään super-tyrkky, mutta kuitenkin miesten huomio oli kamalan tärkeää.

Kuten monet jo sanoivatkin, kyseessähän on huono itsetunto, eivät ne naiset varmasti ilkeyttään ole sellaisia. Ja se huono itsetunto voi johtua esim. huonosta/ etäisestä /puuttuvasta isäsuhteesta. Jos omalta isältä ei ole aikoinaan saanut ihailevaa huomiota, pitää sitä vanhempana kalastella muualta.

Makes sense, eikös vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi