Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun on 2 lasta ja he ovat eri sukupuolta!!!!!

Vierailija
25.07.2007 |

kaikella varmaan on puolensa mutta olen onnellinen kun saan nähdä kummankin sukupuolen kasvua ja kehitystä. Pojalla on isin kanssa omat juttunsa (kalastusretket jne) ja äidillä tyttärellä taas prinsessa-jutut jne. Silti lapset leikkivät yhdessäkin. Jotenkin uskon että jos toinenkin lapsi olisi ollut samaa sukupuolta kun esikoinen, olisimme yrittäneet vielä kolmatta jos olisikin sellainen tuuri käynyt että kuopus olisi ollut eri sukupuolta.

Olisihan se ihanaa vielä joskus olla raskaana ja synnyttää mutta olen täydellisen onnellinen tytön ja pojan äitinä :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: neljännestä haaveileva

Vierailija
2/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen toisen lapsen syntymää haaveilin toisesta pojasta, mutta tyttären saatuani ymmärrän hyvin kuinka aina hehkutetaan äiti-tytär-suhdetta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 tytärtä. He eivät ole laisinkaan samanlaiset. Toinen tykkää prinsessoista, toinen turtleseista.

Vierailija
4/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ennen toisen lapsen syntymää haaveilin toisesta pojasta, mutta tyttären saatuani ymmärrän hyvin kuinka aina hehkutetaan äiti-tytär-suhdetta :)

Vierailija
5/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa kun on poika ja tyttö.

Vierailija
6/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas ihanaa kun lapsille on AIKAA! Jos olisi enemmän lapsia, ei riittäisi aikaa samalla tavalla kuin " vain" kahdelle.

ap

Vierailija
7/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kahdelle, usko pois=)

Vierailija
8/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sano rehvastelevani, joku toinen voi olla onnellinen että on saanut 2 poikaa tai 2 tyttöä, kerroin vain olevani onnellinen omista kullannupuistani ja minusta on mukavaa kun he ovat poika ja tyttö :)

ap

Vierailija
9/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rehvastelua tää nyt on? kai sitä saa olla lapsistaa onnellinen. Ja kuinkakohan monta " onneksi mulla ei ole tyttöä/poikaa" aloitusta täällä on ollut?

Mun ei tarvitse sellaisiin osallistua, koska olen onnellinen tytöstäni ja pojastani, ja mä myös sanon sen äänen jos haluan.

Vierailija
10/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kateelliseksi tässä lapsiasiassa. voi pientä. kaikki lapset on ihania ja kivoja ja kaikille on äidillä riitettävä aikaa. jopa yhden lapsen äiti voi laiminlyödä lastansa ajanpuutteen takia. Meillä on tyttö ja poika eikä perhe tosiaankaan vielä valmis, aikaa kyllä riittää jos vaan vanhemmat sitä haluaa järjestää. Mieti ap kans miehesi kanssa että tämäkö on maksimi ajankäyttö mitä voit lapsillesi järjestää?

Vierailija
11/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilin aina kahdesta lapsesta, pojasta ja tytöstä. Ne sain!

Vierailija
12/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuule sitä aikaa lapsille on! Eikä sitä tarvitse järjestää! Olen vielä kotona ja leikin, touhuan, otan lapset arkijuttuihin mukaan. Tarkoitan että jos mulla olisi vaikka kolme lasta, eivät nämä kaksi saisi samalla tavalla aikaa kuin nyt. ja sehän on aivan päivänselvä juttu.

ap

Vierailija
13/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa lisaa lapsia, en tyttoja enka poikia. Mulle on aika sama jos joku ei sita ymmarra. Olemme onnellisia nain kahdesta pojastamme.

Vierailija
14/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä äitejä, kun omat kullannuput on niiiiin ihania!

Meillä on kolme poikaa ja voisin antaa aika paljon, että olisin saanut yhden tytön tai jollain ihmeellä vielä sellaisen saisin...

Sovitte siis todellakin suomalaisen standardiperheen kaavaan. Teillä on varmaankin myös rivitaloasunto ja farmariauto ja ehkä kultainen noutaja hankinnassa. Lapsenne harrastavat kenties jääkiekkoa ja pianonsoittoa ja olette niiin ihanan onnellisia. Varmasti myös jaksatte kaikille niille joilla raukoilla on kaksi tai kolme " samanmerkkistä" lasta kertoa kuinka ihanaa on, kun teillä on TYTTÖ JA POIKA. Ajatteletko ollenkaan, että se on voinut olla myös jonkun muun haave, mutta se ei vain ole sillä kolmannellakaan kerralla toteutunut!

Tiedän, että reagoin nyt hieman kärkkäästi, mutta olen itse itkenyt monet itkut silloin kun kolmas poikamme syntyi, kun lähisukulaisista kaupan kassoihin voivottelivat sitä, kun ei vieläkään sitä tyttöä tullut! Arvaa vain olisinko sen tytön halunnut, mutta kun en saanut, enkä todennäköisesti saakaan, sillä mies ei näytä suostuvan enää neljänteen lapseen. Rakastan jokaista poikaani, ja olen heistä onnellinen, mutta silti minusta osa olisi sen tytönkin halunnut!

Että kannattaa miettiä kenelle onneansa julistaa, se ei välttämättä tunnu toisesta niiiiin ihanalle.

Vierailija
15/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ei voi ymmärtää, jos ei ole sekä tyttöä, että poikaa. Tottakai vanhemmat ovat ylpeitä ja onnellsisa lapsistaan, jos on vaikka kaksi poikaa, kuten edellisellä. Mutta tämä tyttö/poika juttu on ihan eri, jonka tajuaa vasta kun on saanut molemmat.

Olisin ollut ikionnellinen, jos kuopus olisi ollut poika, kuten ensimmänenkin, mutta kun sain tytön, .... ei sitä voi selittää..mutta ymmärrän ap:ta! =D

Vierailija
16/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ottaisin 6 poikaa kuin nuo tytöt.

Vierailija
17/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kaikkien haave.

Vierailija
18/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samoin kuin sinulla(tyttö ja poika) mutta myös ystäviä, mies, ja ihana työ. Lapset ovat rakkainta minulle, mutta en heillä kehuskele.

Vierailija
19/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehuskele vai tarkoittaako onnellisena oleminen kehuskelua nykyisin :O ?

ap

Vierailija
20/41 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen,e ttä saimme lopulta yhden tyttören. :o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme