Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta häihin kutsumattomuudesta tuli mieleen oma tosi katkera tapaus!

Vierailija
22.07.2007 |

Kun juuri noin samalla tavalla ilmoittauduin oman veljeni häihin, hänen morsiamensa, jota en ollut koskaan edes nöhnyt, ilmoitta minulle kylmästi: " kuinka voin kuvitella tulevani heidän häihinsä, kun minua ei ole kutsuttu?"

Maailmani suoraan sanottuan pysähtyi!

En voi vieläkään oikein tajuta mitä tapahtui, sitä on niin vaikea ja hävettävää käsitellä. Luulen etten koskaan siitä selviä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin anteeksianto? Se jos mikä on parantava voima, kannattaisi joskus kokeilla!

ap

No oletko siis PYYTÄNYT saada anteeksi? Oletteko puhuneet tai edes huutaneet asiasta avoimesti? Ainakaan et tunnu olevan valmis hyväksymään veljesi tunteita lapsuuden tapahtumien johdosta, joten tuntuu epätodennäköiseltä, että olisit pyytänyt anteeksi tai sanonut olevasi pahoillasi, jos tekosi aiheuttivat hänelle ahdistusta.

Ilmeisesti veljesi ihan oikeasti uskoo tulleensa isosiskon hyväksikäyttämäksi lapsena, joten en ihmettele, että hän ei halua ko. ihmistä omiin häihinsä.

Vierailija
22/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan nyt jotain muuta kuitenkin taustalla. Noi alle kouluikäisten keskinäiset lääkärileikit on ihan normaaleja, me jopa päiväkodin pihalla leikkimökissä joskus leikittiin noita, ei jäänyt traumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille siitä mitään traumoja tullut : ) On niille muutaman kerran tultu jälkeenpäin naurettua.

Vierailija
24/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin leikin naapurin vuotta vanhemman pojan kanssa pienenä kaikenlaisia leikkejä. Pitäisikö nostaa syyte? :D

Vierailija
25/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia ja tapahtumat vaikuttaa eri tavalla. Se, jos 99% ihmisistä ei saa traumoja lääkärileikeistä, ei paljon lohduta sitä yhtä ihmistä sadasta joka saa.

Vierailija
26/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pientä lasta voi tuomita aikuisena.

Vierailija
27/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pari mammaa tuolla oikein yrittikin syyllistää minua oikein olan takaa!

Olen todellakin yrittänyt jutella veljeni kanssa mutta tuloksetta, hän hermostuu ja alkaa huutamaan! Ja kyllä veljellä taitaa olla todellisia ongelmia, kun luulee minun, olin silloin 6v, käyttäneen häntä hyväkseen ja niin jotkut täälläkin sitä huutelee! Mutta mä luulen että se on pelkkä tekosyy, jotain muuta on hänen taholtaan hampaan kolossa, mutta ei saa vain sanotuksi. Vaikea sitä on asiaan puuttua tai sitä käsitellä kun ei edes tiedä mistä on kysymys!

ap

Vierailija
28/28 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tasollahan sen ikäiset on vielä ajatusmailmaltaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän