Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäviä/kirjeystäviä

22.07.2007 |

Hei,

Olen kahden pienen lapsen äiti ja kaipailisin uusia samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä! Tällä hetkellä asumme itä-Suomessa, tulevaisuudessa ehkä vielä jossain muualla miehen opiskelujen/töiden vuoksi.

Itse olen kahden lapsen kotiäiti(s.04 ja 06) ja kotona ainakin vielä jonkin aikaa ennen töihin paluuta. Olisi hauskaa vaihtaa kokemuksia muiden äitien kanssa. Osa ystävistäni on jo palannut työelämään ja osa on vielä täysin erilaisessa elämäntilanteessa.

Kaipailisin samanhenkistä kaveria ajatuksien vaihtoon, kahvi- tai lenkkiseuraksi, lapsetkin varmasti tykkäisivät uusista leikkitovereista. Olen ystävällinen, seurallinen, aluksi ehkä hieman ujo, mutta pohjimmiltani puhelias ja eläväinen kuitenkin. ;)

Tykkään uusista ideoista, keskustelusta, luonnosta, lapsista, liikunnasta, luen kirjoja ja lehtiä ja näin yritän pysyä mukana hieman siitäkin, mitä ulkomaailmassa tapahtuu ;) Sinä voit olla mistä vain, kirje/meiliystävät ovat myös yhtä kaivattuja. Minusta on ihanaa kirjoittaa ja saada postia ;) Sinä mukava äiti-ihminen, kirjoittele osoitteeseen saraida@luukku.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla