Miehet!! Pimpin löysyys..
Onko mielestänne seksissä eroa vaimon/naisen synnytyksen jälkeen? Jos niin miten? Väheneekö /lisääntyykö seksihalut?
Kommentit (11)
Olen siis mies ja kokemusta on synnyttämättömästä vaimostani, sekä sitten synnytyksen jälkeen. Kokemusta on myös kolmekymppisistä jotka ei ole synnyttäneet... minulle itselleni on ollut yllätys se, että niilläkin naisilla joilla ei ole yhtään synnytystä voi olla todella löysä pimppi!! Tämän huomasin siis jo nuorena kollina kun sähläsi naisten kanssa, ja kyllä poikien kanssa puhuttiinkin että joku oli löysä joku ihanan tiukka... Ja taas joillain joilla on synnytyksiä, ei ole löystynyt! kuten esim. vaimoni. Eli uskoisin sen olevan yksilöllistä, sekä tietenkin siitä kuinka hyvin on palautunut, treenannut alapäätä. VAimoni harrastaa liikuntaa jossa joutuu käyttämään lantionpohjaa, hänellä on myös kuulat olleet käytössä. Ja nyt kun nuorimmaisemme on 7- vuotias, on tuntuma todella napakka ja ihana:)
Sanomattakin selvää, että jos nainen ei treenaa alapäätään synnytyksen jälkeen niin maku on pois rakastelusta. Ja tämä tarkoittaa naista kuin miestäkin.
Vaimollani on olleet geishakuulat esikoisen syntymän jälkeen sopivasti käytössä, ja hän ihan tykkää kuulemma liikkua ne sisällä muutenkin. Hänen pimpsa on voimakaslihaksinen ja osaa itse säädellä tiukkuutta. Nyt kolmas odotus puolivälissä ja petipuuhia on melkeinpä päivittäin. Sekin lisäjumppana tehokasta sille alapäälle.
Ja mieheni mielestä mun alapäässä ei oo muutoksia vaikka olen synnyttänyt useamman lapsen. Tykkää että on tiukka. Treenaan kyllä lihaksia ja jännitän lihaksia kun naidaan. Mies tykkää kovasti!
Luulen että tuo on yksilöllistä ja vähän kyllä lihasjumpastakin kiinni.
Ja johan lihakset suurenee (pimppi tiukentuu) kun niitä lihaksia käyttää! ;)
se mikä on outoa on että kun nainen on synnyttänyt, on toosa aina märkä! siis et melan voi helposti tunkea ilman kitkaa sisään, sellaseen ihanaan pikkupimppiin ei tee kyllä mieli panna ilman kunnon lämmitystä, ja sittenkin on niin saatanan tiukka että nam:)
vaatikaa sectiota naiset!!!!!!!!!!
Kyllä on ihanampi rakastella naisen kanssa jolla ei kauhean tiukka pillu.
Mukavampaa kun voi vaihdella asentoja ja muuta mukaavaa
kun mela uppoo märkään pilluun
Joten meillä on seksielämä rikastunut synnytyksien myötä
Mies 18cm/5cm
Minun kohdallani huonontui.
Mies 16 cm/4 cm
Kyllä seksi elämä on monipuolistunut synnytyksden jälkeen.
Meillä asentojen vaihto on helppoa kun nuiorena sai tuhertaa kun ei päässyt piluun sisään kun niin tiukka
Mutta nyt kun sopivasti löystynyt niin meillä nautitaan seksistä
Niin isoa kullia ei olekaan, joka ei märkään pilluun mene.
Tuntuma on tiukan pillun kanssa täysin erilainen. Sen tuntee, kun se liukuu sisään. Väljän kanssa voi jossain asennossa olla niin että " kai se kulli sielä jossain vaeltaa" .
Vierailija:
Meillä asentojen vaihto on helppoa kun nuiorena sai tuhertaa kun ei päässyt piluun sisään kun niin tiukka
Synnytyksiä takana, enkä ole kuulia käyttäny. Sekstaillessa ne lihakset ilmeisesti myös vahvistuu. ei mulla koskaan ennen ole kunnon puristusvoimaa ollut...
ja onneksi on raskaudet pikkasen pehmittäneet paikkoja, nyt on pimppi juuri sopiva! Märkyyttäkin on enemmän, oisko tuo alkanut nauttia enemmän seksistä. Mahtavaksi on tullut meidän seksi, ei voi muuta sanoa. Jotenkin vapautuneempaa ja tullut halua kokeilla vaikka ja mitä! Meillä seksiä miltei joka päivä, vaikka yhdessä ollaan kuljettu jo 9 vuotta.
Elämä on.
Onneks on riettaat, halukkaat, tiukat parikymppiset " teinipillut" keksitty.