Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla raskaana, jos huomaa haamun vasta aamulla?

21.07.2007 |

Kävi nimittäin niin, että enää en jaksanut odottaa vaan vihdoin testasin eilen illalla. Kp 37/30-35. No sehän näytti negaa eikä siinä sitten muuta kuin nukkumaan. Laitoin kuitenkin testin vielä vessan pöydälle ja aamulla vilkaisin sitä niin kas kummaa, siinähän se oli, haalea viiva.

Mitähän tästä nyt pitäis ajatella, ollako raskaana vai ei? Testin ohjeissa luki, että jos viiden minuutin kuluttua ei näy plussaviivaa, kannattaa odotella vielä toiset viis min. Mä en kuitenkaan odotellut vaan siis vasta aamulla sitä vilkaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ihmeessä vaikka uudelleen muutaman päivän päästä se testi niin eiköhän silloi jo pitäis vahvempana viivana tulla :)

Vierailija
2/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen viiden minuutin sisään.. siis jos raskaana olet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa nyt ihan ihmeissäni,kun eilen tein raskaustestin malttamattomana 4päivää ennen menkkojen arvioitua alkamista ja tulos oli negatiivinen muutaman minuutin kuluttua. Aamulla, kun olin laittamassa testiä vessasta roskiin huomasin ihmetyksekseni, että siinä olikin kaksi viivaa. Toinen tosin haaleaakin haaleampi. Uskaltaakohan tässä nyt toivoa olevansa raskaana ja kuinka todennäköistä se ylipäätään on tuollaisen haalean haamun kohdalla? Aikani kun vielä tässä testiä pyörittelen niin kuvittelen varmaan itse koko viivankin=) Voiko testiin tulla yön aikana viiva vaikkei olisikaan raskaana? Tai voiko siinä olla haalea viiva jo alunalkaenkin, minkä pitäisi sitten tummua selväksi viivaksi, jos on raskaana?

Vierailija
4/4 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että nega se oli, mutta kun menkkoja ei kuulunut tein parin päivän päästä uuden testin ja siihen tulikin sitten jo selvä plussa.