Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä parhaiten vaatteet kokoa 44 pääkaupunkiseudulla???

21.07.2007 |

Eli tosiaan keskonen on syntymässä ja mietin tässä että mistä kannattaa ostaa vaatteita??? Joitain olen netistä löytänyt, mutta hinnat on aika huimia. Ja koska olen sairaalassa, niin en pääse todennäköisesti vaatteita etsimään ennen kun vauva on jo syntynyt!

Vauva tulee näillä näkymin syntymään parikiloisena, joten ei ole kuitenkaan mikään tosi pieni. Vinkkejä kaivataan...

-Nea

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta kohdallaan ja söpöjä ovat. nyt aleissa muistan jossain alerekissä myös jonkun 44-46cm bodyn nähneeni ja se oli joko lindex tai kappahl...en tosin tiedä kuuluuko niiden vakiovalikoimaan eli onko niillä aina pieniä? mutta h&m:llä ainakin ja varmaan halvimpia keskosvaatteita mitä löytyy:)

Vierailija
2/6 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappahl:ssa olen nähnyt ainakin 44 kokoa olevia yöpukuja. taitaa niiden " basic" mallistossa olla myös 44 vaatteita, lähinnä kaiketi valkoisia

h&m:llä mielestäni paras valikoima

vauvat kasvaa nopeasti, joten pärjäät varmaan muutamalla 44 vaatekerralla ja enemmin 50 vaatteita. Itse hankkisin ainakin useamman 44 kokoisen bodyn, jos vaan löytyy. Mielestäni hankalaa jos body on ihan liian iso. Housuistahan voi aina lahkeet kääntää jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neiti painoi kotiutuessa (oli silloin viikon vanha) 2600g ja oli 46 cm pitkä, tiedettiin myöskin etukäteen, että pieni kokoinen vauva tulossa, vaikka meillä ihan täysiaikainen... Etukäteen olin muutamat 44 senttiset vaatteet hankkinut, hatut oli ainoita mitä ei löytynyt tarpeeksi pieniä, noin 2 viikkoa jäi kuitenkin vain noille pienille vaatteille käyttöaikaa, se kasvu on alussa niin nopeeta! Että kovin paljoa ei kannata 44 senttisiä hankkia, 50 senttiset ja 56 oli meillä pidempään käytössä ja noin 2kk ikäsenä siirryttiin 62 kokoon.

Nanne

Vierailija
4/6 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lokakuussa " kovassa käytössä" 44 cm vaatteet, mitä vaan jou jostain sai haalittua ;) Tyttö syntyi täysiaikaisena, mutta kokoa oli just 44 cm ja 1940 g, eikä osattu ihan näin pienillä vaatteilla varautua. Kivoimmat, söpöimmät ja käytännöllisimmät 44 cm vaatteet olivat juurikin H&M:n pikkuvaatteet sekä sitten otsikossa mainostamani Name Itin 44 ja 46 cm vaatteet, joita myös oli muutamia. Jotain pieniä 50 senttiiäkin oli alusta asti käytössä, kovasti nuo vaatteiden koot kun vaihtelee eri markeillä/ valmistajilla.

PK-seudulla Name Itin vaatteita saa ainakin Stockalta ja noita pieniä just näin viimeksi käydessäni Jumbossa niiden omassa Exit -lastenvaatekaupassa. Kivaahan se on pienetkin pukea sopiviin vaatteisiin, ettei ihan huku :)

t. Ope ja nyt jo aika paljon isompi neiti 9 kk

Vierailija
5/6 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama " hattuongelma" mitä joku mainitsi eli sopivan pieniä myssyjä oli vaikea löytää. Meillä oli pari ekaa kuukautta suunnilleen yötäpäivää käytössä ruskovillan silkkimyssy, joita olikin lopulta 2 kpl, että saatiin pestä välillä ;) Silkkimyssy on " ainasopiva" , sillä sen voi rusetilla pienentää sopivaksi (tästä oli ihan omakin ketju).

t. Ope

Vierailija
6/6 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tosin en osaa sanoa valikoiman koosta, kun ei ole minulle ajankohtaista.