Miten minä, perheenäiti, tulinkin seonneeksi näin?
Huomenna tapaan itseäni nuoremman miehen.
Olemme tapailleet ennenkin, viettäneet paljon aikaa yhdessä mutta tämän kerran pitäisi olla viimeinen.
En malta odottaa kohtaamista, olen järjestänyt meille yhteistä aikaa sunnuntai-iltaan asti, jolloin on viimein pakko erota, luultavasti lopullisesti.
Mieheni hoitaa lapsiamme sillä välin, olen huolehtinut, etten joudu vaivaamaan päätäni kotiasioilla.
En jaksa tuntea huonoa omaatuntoa asiasta, saan tämän nuoren miehen kanssa kokea sellaista jännitystä, jota ei avioliittoni voi koskaan tarjota.
En jaksa odottaa!
Haetko sinäkin Harry Potterin heti huomenna?
Kommentit (13)
Mutta nuorempi salarakas kiinnostaa kyllä. Nauti elämästä, elät vain kerran. Perheenäidin hommatkin maittavat taas paremmin kun saa hyvää " hoitoa"
en voi käsittää tuota vouhotusta!!!!! yhtäkään en oo lukenut enkä lue.
Ja mikä vielä hurjempaa, tyttärenikin viettää tuon samaisen nuoren miehen kanssa aikaa, vielä useammin kuin minä!
Miten meidän nyt käy??
Ajattele, jos sulla olisikin poika?!
joku taru sormusten herrasta ja star wars samaa sarjaa.... HOHHOIJJAA!!
Vierailija:
en voi käsittää tuota vouhotusta!!!!! yhtäkään en oo lukenut enkä lue.
Mut oli ihq aloitus tällä ketjulla, piti oikein lukea miehelle ääneen! :D
Sille, joka ei oo koskaan juonut maitoa eikä juo... eikun ei oo koskaan lukenut Pottereita eikä lue... Niin minäkin joskus vannoin, enkä tajunnut mitä siitä hössötetään. Puoliksi pakosta jouduin sitten kerran katsomaan Potter-sarjan ekan elokuvan, ja 10 minuutin jälkeen totesin että piru vie, tämähän on hyvä! Ja koska kirjat on yleensä vielä parempia kuin niistä tehdyt parhaatkin elokuvat, oli se kirjakin pakko lukea. Koukkuun jäin. En nyt NIIN fanaattisesti että jonottaisin yökausia kirjakaupan edessä saadakseni uusimman Potterin, mutta jokaisen kirjan olen hyllyyn hankkinut.
Ja mieheni toi hänet sänkyymme, jossa myös tyttäremme nukkui eli me ollaan varmaan tosi kieroutuneita :)
Ap:lta ihana aloitus.
Mutta nyt takaisin. En malta päästää käsistäni tuota nuorta miestä!
Huolestuttavaa on että sekä tyttäreni, että poikani ovat ihastuneet tähän samaan nuoreen mieheen, tilanne vaikuttaa aika pahalta.
Murheelliselta tuntuu ajatus siitä, että tämä ihan ja jännittävä suhde on tiensä päässä. Lohduttaudun ajatuksella että olisi pieni toivonpilkahdus mahdollisesta jatkosta.
Mukavia lukuhetkiä!
Minäkin olen nauttinut Harryn seurasta ja aion edelleenkin, mut en vielä huomenna.