Onko minun lapseni lellipentu jos hän saa valita itse turvaistuimen värin?
Kommentit (36)
25 selvennykseksi. Me emme aja kaupungista toiseen.
Vaan tilasimme sen ensin nettikaupasta, joka mokasi täysin tilauksen. Joten peruimme kaupat.
Nyt ajamme lähimpään lastentarvike liikkeeseen, ja kävi tuuri, siellä sattui olemaan oikeaa väriä.
t: ap
Minä valitsin värit, koska haluan niiden sopivan myös autoon. Nyt on istuimet ja koiran huopa sävy sävyyn.
Eikä lapset valitse kyllä vaatteitakaan.
Anteeksi.
Jos nettikauppa kerran ei voi toimittaa tilausta, ja saman stuimen saa samaan hintaan lähimmästä lastentarvikeliikkeestä ja vielä oikean värisenä, niin eihän tässä sitten mitään outoa ole. Joka tapauksessa teidän on asioitava siinä lähimmässä liikkeessä, niin miksi ette sitten ottaisi sen väristä istuinta jonka lapsi haluaa (ja vanhemmatkin).
25
Vierailija:
25 selvennykseksi. Me emme aja kaupungista toiseen.Vaan tilasimme sen ensin nettikaupasta, joka mokasi täysin tilauksen. Joten peruimme kaupat.
Nyt ajamme lähimpään lastentarvike liikkeeseen, ja kävi tuuri, siellä sattui olemaan oikeaa väriä.
t: ap
Itse nyt sitten vaihkoat. Kyllä : näill' ä tiedoilla jota tässä on lapsesi on hemmoteltu.
saa päättää jostain pienistä asioista itse, kuten juuri vaatteiden ja tavaroiden väristä. Ja esim. kerran viikossa mitä syödään jne.
Vanhemmat sitten päättävät suuret linjat. Näin meillä, ja hyvin on toiminut, rohkea ja sopeutuvainen lapsi.
Meillä kyllä vanhemmat päättää lapsen vaatteista ja niiden väreistäkin. Jos lapsi saisi päättää, kulkisi varmaan päivät pitkät vaan yöpuvussa : D
Mutta turvaistuimen väristä tollainen haloo!! Meidän istuin musta, eikä kysytty lapsen mielipidettä!
ja ostamme sieltä sen, mikä on lapsillemme sopivin. Jos siellä on sen värinen, minkä lapsi haluaa, niin ostetaan se, jos väri miellyttää myös vanhempia. Jos liike tilaisi jotain ja kun menisin hakemaan tavaraa ja sitten selviäisi, että väri on erilainen, niin varmaan ottaisin sen toisen värisen ja selvittäisi lapselle, että se toinen olikin loppu. En jaksaisi nähdä niin suurta vaivaa yhden värin takia.
Mutta, jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. Saahan sitä muut ihmetellä ja hämmästellä.
ja joka sitten katselemaan värisinfoniaa vuosikaudet.
No voihan sitä sitten vaihtaa istuinta lapsen mieltymysten mukaan... Ettei vaan tulisi paha mieli kun joutuu istumaan väärän värisessä. Mitä jos lapsi haluaisikin punaisen auton? Täytyykö sekin vaihtaa?
mutta nyt on menossa viides vuosi, kun niitä turvaistuimia meidän autoissa on. Ja joka päivä kaksi lasta viritän niihin useamman kerran päivässä. En jaksa katsella rumia istuimia ja sitä lastentarvikkeiden värikirjoa, joka syntyisi, jos ei kukaan katsoisi, mitä sieltä kaupasta kotiin kantaa.
Lapset saa kehittää värisilmäänsä sellaisissa asioissa, joita ei joudu tuijottelemaan yhtä kauan koko ajan.
35
Olet mäntti, joka hakee tänään kovasti huomiota!
Käsittämätön ihminen tämä ap. Olisi varmaan marissut täällä, vaikka olisi saanut istuimen ilmaiseksi...
toimitusajaksi oli sovittu 2 viikkoa. Soitit tasan pilkulleen kahden viikon päästä. Missä vaiheessa he olisivat edes voineet ilmoittaa " myöhästymisestä" , kun sinä jo otit sinne päin yhteyttä?
Mikä hemmetin kiire sen tuolin kanssa on, että pitää saman tien lähteä ajamaan ympäriinsä sen tuolin perään?
Ja se raasu odotti sitä jo eiliseksi! Nyt sille ostetaan ainakin 3 Bratzia, 7 My Little Ponya ja kasa karkkia korvaukseksi, kun saakin istuimen vasta tänään!!!
Vierailija:
Mikä hemmetin kiire sen tuolin kanssa on, että pitää saman tien lähteä ajamaan ympäriinsä sen tuolin perään?
Rosa-Jessicalle! Joutuu loppuelämänsä komppaamaan nyt tätä suurta pettymystä!
Vierailija: