Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverin muijan paneminen

Vierailija
12.10.2008 |

mitkä ovat syyt että kaverin muijaa "voi" panna?

Silkka halu?

veikatkaa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sitä, että muija haluaa panna? Jos kumpikin haluaa panna, niin miten se voi loukata kumpaakaan?

jos tilanne on se että muijalla on tunteita ja haluaisi enemmän ja silti mies panee vaikka tietää muijan ajatukset ja tietää loukkaavansa?

Mun mielestä jos mies tietää että muija haluaa esim.suhdetta ja mies silti panee, samalla se loukkaa naisen tunteita, koska rakkauden sokaisema nainen on herkkä antamaan ja jos mies käyttää "hyväkseen" niin silloin se loukkaa muijaa.

Vierailija
22/24 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa opiskeluaikana naapurin tyttöystävä tuli 2005 bileiden jälkeen(joita oli aika usein) yöllä ovelle. Olin jo nukkumassa mutta menin toki avaamaan kuten on tapana. Tyttö tuli sisälle ja halusi kännissä viereen. Jotenkin se yksiössä sitten tuli siihen pisteeseen et alkoi lämmetä ja hieroa. Otti sitte minulta kunnon imulla suihin ja riisui ittensä. Pyysi nussimaan ja pienessä hitikassa kummasti suihinotto alkoi panettaa joten nussim sitä sitten. Ton jälkeen se lähti kattomaan vieläkö oma ukko on sammuksissa ja omaan kämppään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vuosia tilanne etten vakavasti seurustellut kenenkään kanssa. Työkiireet veivät voiton. Tuona aikana harrastin seksiä neljän naisen kanssa jotka olivat kavereideni tai tuttujen naisia. Siinä oli vaan jotain kiihottavaa. Faktahan on se että jos naista panettaa niin aina hän löytää jonkun. Sellainen taakka vielä oli että lähes aina jos baarissa joku nainen oli yhtään kiinnostunut oli hän joko etsimässä kostopanoa, pian eroamassa tai juuri eronnut ja asiat kesken tai sitten jopa näitä aisankannatusjuttuja vaikka niistä ei silloin n.2000-2008 niin puhuttu kun nykyään. Jälkeenpäin ajatellen tämä elämäntapa vaikeutti myös omaa vakiintumista , tumtui kun ei pystyisi luottaa ihmisiin.

-M39

Vierailija
24/24 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen kyllä ihmetellyt. Pari mun mieheni kaveria ehdottelee mulle säännöllisin väliajoin panoa. Ikinä en ole mielestäni sellasesta vihjannut ja aina kieltäytynyt. Silti jaksavat vongata. Selityksenä se että heidän suhteissaan ei ole enää seksiä ja tietävät että meidän suhteessa on. Mut mitä sitten?! Ei se silti tarkoita sitä että pettäisin miestäni vaikka olenkin seksuaalisesti avoin ja tarvitsen seksiä usein. Välillä kehutaan kuinka panisivat mua, kuinka iso heillä on ja kuviakin tulee välillä. Helvetin ärsyttävää ja kuvottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme