Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epänormaaliako ?? vauva nyt kohta 8 kk ikäinen eikä vielä hammasta.

Vierailija
20.07.2007 |

onko muita " kohtalotovereita " ????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä epänormaalia ole. Lapsi on sitä sarjaa joilla tuleminen kestää vähän kauemmin.

Vierailija
2/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus sai ekat hampaat vasta reilu 11kk iässä! joten malttia vaan! itse aloin odottamaan niitä jo tytön ollessa 4kk koska oli vähän väliä kituinen ja ikenet pullotti. Esikoisella tuli tosi aikaisin ensimmäiset ja vuoden ikäisenä oli jo kaikki hampaat. Esikoiselta en edes huomannut hampaiden tuloa koska ne puhkeisivat niin vaivatta. Kuopus teki ja teki niitä hampaitaan. Nyt tyttö 1v 9kk ja viimesimmät hampaat puhkeamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan kun tulee myöhemmin, meillä ei ainakaan vaikuttanut hampaiden tulo uniin ja muuhun niin paljoa kuin kavereiden nuoremmilla lapsilla.

Vierailija
4/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita loukata, mutta minua on alkanut ärsyttämään, kun ei tajuta lasten yksilöllisyyttä.

Vierailija
5/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tarkoita loukata, mutta minua on alkanut ärsyttämään, kun ei tajuta lasten yksilöllisyyttä.

Muistini mukaan monissa opuksissa sanotaan, että lapsi saa eka hampaan 4-9kk iässä (vai oliko se 10kk), mutta venyyhän ne pidemmällekin. Ainakin meillä. Ja jotku saa aiemminkin.

Vierailija
6/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei nyt ole yhtään kirjahyllyssä just tällä hetkellä...Joten siksi utelin täältä...

Vierailija
7/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko muita " kohtalotovereita " ????

..tuli eka hammas esikoiselle,kun hän oli 1,4v...ja sitten tulikin kaikki hampaat TOSI nopeesti...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme