Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne vie pituuskäyrä +2?

Vierailija
20.07.2007 |

Tarkoituksena ois ostaa alesta välikausihaalari ensi kevääksi nyt 2 kk pitkälle pojalle. Eli mennään käyrällä +2 ja näillä geeneillä luultavasti pysytäänkin yläkäyrillä.

Mihin pituuteen vie neuvolan +2 käyrä esim 1vuotiaana?

Mitäköhän kokoa kannattaisi ostaa toukokuussa syntyneelle ensi kevääksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. 86cm toppahaalari varmaan hyvä.

Vierailija
2/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Pamperisn sivuilla pystyy (kirjautumalla) täyttämään lapsen kasvukäyriä ja siinä näkyy myös noi ala- ja yläkäyrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v. syksynä (syyskuussa syntynyt) noilla mitoilla käytössä 86cm ja 92cm Reimatec (isoveljen perintöä), molemmat ok kokoisia, keväällä sitten 86cm jo lyhyt lahkeista (1,5v. pituus 86cm).

Vierailija
4/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 63cm pitkä ja ikää siis 2kk. Eihän tuo tosiaan sanottua ole että samalla käyrällä pysyy mutta jos sitten tota 86 kokoa hakis niin menis sitten syksyllä jos keväällä on liian iso.

Pitääpä tutkailla noi pampersin sivut sitten kun ehtii.

Vierailija
5/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk perusteella ei voi sanoa yhtään mitään tulevasta pituudesta

Vierailija
6/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli vielä puolivuotiaana jättikokoa niin painon kuin pituudenkin suhteen, samanikäinen pikkuserkku huomattavasti pienempi. Sen jälkeen kasvukäyrät lähtivät omille teilleen, oma lapseni huitelee hieman 0-käyrän alapuolella, pikkuserkku +1-+2-käyrien välissÄ.

Luulen silti, että 86-senttiselle haalarille löytyy käyttöä, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/7 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poitsu aina ollut +2 käyrällä (nyt siis 8v) vaikka minä olen aika lyhyt ja mieskin normaali mittainen sekä vanhempi lapsista normaali mittainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän