Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen aristus!!??

19.07.2007 |

Täällä vasta kuumeillaan, ja nyt olisi kuumeinen kysymys teille arvon Odottajat :O)!! Mulla alkaa kierto olemaan loppusuoralla ja nyt jänskättää! Minkälaisia kokemuksia teillä rintojen aristuksesta ja pingotuksesta oli lähellä plussa uutista (eli kierron lopussa). Mua hämmentää kun rinnat olleet aiemminkin, ilman raskautta aristavat, muttei huomattavasti ainakaan suurentuneet, noh, tässä kierrossa rinnat olleet oviksesta älyttömät kipeät ja kasvaneet huomattavasti, ovat sellaiset pinkeän kovat, tänään vielä aamulla olivat kipeät, mutta nyt huomaan aristuksen lähes kadonneet, pinkeät ja turpeat ovat edelleen... Joten apuvaaa, kokemuksia raskauden alkumetreiltä kaivataan :O)))!!???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans aina oviksen jälkeen kipeät rinnat. Nyt erona oli se että ne oli myös huomattavan paljon painavamman oloiset ja pelkkä heiluttelu sai rinnat aristamaan. Ero oli hienon hieno normaaliin ovis särkyyn verrattuna.

nyt rv6 rinnat on jo kaksi kokoa suuremmat kuin aiemmin :o)

Vierailija
2/2 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko sulla aristus jossakin vaiheessa, tai oliko lievempänä.

Täällä mä vauhkona töiden lomassa räplään rintojani tasaisin väliajoin, onneksi on oma huone :O)))!! Mutta ei, melko aristamattomiksi ovat muuttuneet, turpeet ovat edelleen, mutta kaipa siinä hetki menee ennen kuin ne siitä taas kutistuvat...

Voihan mälsä jos penteleet nyt alkavat, mulla oli jo oviksen jälkeen niin varppi olo et nyt tärppäsi... nyyh!

Kiitos vastauksestasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla