Päivän menkat,testi nega?
Kirjoitanpa nyt tännekin teidän pähkäiltäväksenne oma tarinani.
Menkat alkoi 7.7,kestivät päivän. Nomaalisti tähän asti ollu 2-6pvää tuhrua 5 pvää kunnon vuotoo ja 2-3pvää jälkituhruja.Nyt kp 11 noista pvän menkoista.Kierto 23(25)29. Nyt tämän viikon ollu todella huono olo,oksettaa,rinnat superkipeet,olleet viime kierron oviksesta asti ja on edelleen,lämmöt koko ajan olleet yli 37. Itkettää ja naurattaa ja kaikki muutkin raskausoireet on ja pysyy.
Aloin miettiä raskauden mahdollisuutta,kun jo kp testasin eka kerran tylsyyksissäni ovistestillä.Silloin siihen tuli hailakka viiva kontrolliviivan lisäksi.Tämän jälkeen siinä ei ole näkynyt mitään? Ja kun näitä oireita aloin miettiä lämöpöjen mittailun jälkeen,olin lähestulkoon sata varma päivän menkkojen olleen valemenkat.Mummollanikin oli 6 menkat odottaessaan äitiäni..MUTTA testasin tänään putipuhtaan nega acon10 liuskatestillä,joka kuiteskin oli kaiketi vialllinen;kun tyynyt kostui pissasta,ne pehmeni ihan mössöks ja liuska hajosi kahteen osaan?! Ihan ilman mitään väkivaltaa.Nostin sen käteeni ja sehän levahti.En ymmärärä.Toisaalta,kun kontrolliviiva siinä on,niin kai se oli ihan toimiva..En vaan millään halua uskoa negaan,en en,en!Eikä negatestikään vaikuttanut oireisiin,siis ovat ja pysyvät tiukasti! Mistä ihmeestä nämä lämpöjen koholla oleminen,väsymys,rintojen arkuus jne. johtuu?! Voinko olla niin pahasti vauva kuumeessa että olen valeraskaana oireineen kaikkineen,kuitenkin ilma plussaa?! Aion nyt vielä katella jonkin aikaa ja testaan uusiks,niinkuin mies kehottikin. Mieskin oli ihan varma ja sanoi rintojenikin jo muuttuneen...Viikkoja minulla OLISI nyt 5+?,että luulis näkyvän missä vaan..Serkullani kyllä näkyi vasta kun vkoja oli 8-9..Ovistakaan ei nyt sitten löydy.En ymmärrä!
Kenelläkään mitään ideoita/kokemusta/tietoa?
Soittelen kyllä lääkäriin kunhan seurailen vielä tilannetta.
Kommentit (5)
testasin kp 5 ovistestillä eka kerran..Anteeksi kirjoitusvirheeni.
Ja siksi ei vielä plussa näkyisi?
Tee uusi testi ja vaikka viikon päästä toinen jos sekin on negaa.
Itselläni on ollut menkat raskaana ollessa ja ihan kunnolliset sellaiset kipuineen kaikkineen.
Plussaonnea!
ton nuorimman kohdalla niin ettei testit näyttäny plussaa vaikka raskaana olin.2 viikkoa kärsin oireista ennen kuin näytti plussaa ja 5 tai 6 testiä tein.Mulla se johtui siitä että menkat oli epäsäännölliset.
Voit hyvinkin olla raskaana vaikka testit ei sitä vielä näytä:)
Niin,en tiedä mitä pitäis ajatella!Niin se mun päivän vuoto oli ihan verta,mutta tosi minimaalisen niukka..Noh,pitää mun ootella seuraavat menkat miltä ne näyttää ja jos niitä ei kuulu,niin sittenpä testaan!
Kiitos vastauksistanne! :)
korjauksena:huono olo ollu jo pidempään kuin tämän viikon.Itseasiassa viime vkon maanantaina meinasin töistä huonon olon takia lähteä.