Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitesti.fi -ovistesteistä kokemuksia?

18.07.2007 |

Hei kaikki,

Onko kenelläkään kokemusta kotitesti.fi -ovulaatiotesteistä?

Kovasti täällä kakkkosta yritetään ja kun ei kuulunut, niin ajattelin kokeilla onnistuisiko ovistestien avulla.

Nyt ekaa kertaa kokeilen ja ihmettelen noita viivoja. Nyt on menossa kp 13/26 ja testi on näyttänyt nyt kaksi päivää haleata viivaa. Tummuuko viiva vielä vai mitä? Millaisia kokemuksia teillä on ovistesteistä - onko kukaan onnistunut niiden avulla tulemaan raskaaksi eli onko niistä hyötyä?

Auttakaa, please!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli siis minulla on kokemuksia ja kyllä ainakin minulla toimi ihan niinkuin pitikin,mutta halusin silti testata niitä edes kerran elämässäni ja ihan oikein näyttivät kalenterin mukaankin!=)

Vierailija
2/3 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit on oikein hyviä ja edullisia!

Joillakin näkyy toinen viiva vasta sitten kun se on yhtä vahva kuin kontrolli eli silloin kun on ovulaatio.

Osalla niin kuin mulla toi toinen viiva näkyy jo yli viikkoa ennen ovulaatiota haaleana, siitä sit tummuu päivä päivältä, ovulaatio on sitten kun se viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin se kontrolli viiva.

Sit kun se testi näyttää plussaa niin siitä ois hyvä olla sängyssä 24-48 tunnin välisenä aikana, ei siis saman tien.Vaikka eihän se mitään haittaa jos sit on uudestaan seuraavana päivänä:)

Me ollaan toista yrittetty nyt vuosi. Tikkujen avulla on kyllä tärpännyt viimeistään tokasta yriyskierrosta, mutta kärsin toistuvista keskenmenoista. Onnea teille yritykseen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset vastauksista!

mulla näkyi nyt testissä sitten 4 päivää haalea viiva ja sitten viidentenä päivänä se hävis kokonaan.

voi olla, että sit ovista ei tässä kuussa kunnolla ollutkaan?!?

oireet oli kyllä tosi kovat: vihlovaa mahakipua ja sellaista menkkamaista kipua..

nyt täytyy taas odotella!

kyllä on odottavan aika pitkä!