Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: 15 v. vanhempi mies teitittelee minua.

Vierailija
11.10.2008 |

Olen itse 25 v ja asiakaspalvelussa oleva puolituttu mies teitittelee minua? Aiemmin hän on sinutellut, mutta yhtäkkiä on alkanut teititellä. :) Miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/10 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo tarpeeksi tuttuja?

Vai haluisitko, että hän olisi ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaukseni on, että hän on "sinutteluvaiheen" aikana ollut hieman ihastunut sinuun, mutta olet, ehkä tahtomattasi sanonut jotakin jonka hän on ottanut kehotuksena hieman perääntyä.

Nyt hän osoittaa mieltään teitittelemällä.

Vierailija
5/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kuitenkin korostan sitä, että puhuttelutyyli muuttui kesken keskustelun.

Itsekin mietin, että hän varmaan tahtoi ottaa hieman etäisyyttä, koska puheenaihe oli aika henkilökohtainen. En siis ahdistellut häntä, vaan hän kyseli minulta työnsä puolesta henk.koht. asioita. ilti ihmettelen, että miksi siirtyi teitittelemään. Mielestäni merkki jostakin, mutta mistä? :)

Ap

Vierailija
6/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa työskentelevät teitittelevät monin paikoin kaikkia asiakkaita työnantajan määräyksestä. Teitittely voi siis kuulua firman toimintatapoihin. Voisiko olla, että mies aloitti sinuttelulla, koska olette tuttuja, mutta muisti jossain vaiheessa, että hänen kuuluisi työssään teititellä asiakasta, ja vaihtoi sen vuoksi puhetapaa? Halusi ehkä vain tehdä eron henkilökohtaisen ja työroolin välillä.

Vierailija
7/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen asiakkaanaan jumppavinkkejä ym. saamassa.

Ap

Vierailija
8/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vahingossa! Etkö ole huomannut, kuinka tv-toimittajatkin saattavat vaikka poliitikkoa haastatelleessaan välillä teititellä, välillä sinutella?

Turha siitä on mitään syvempiä merkityksiä etsiä. :D

Vierailija
9/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken käynnin alkaa teitittelemään. Ja kun olen kuitenkin näin nuorikin vielä. Siksi ihmettelin kovasti. Mutta ehkä henk.koht. asioistani kysely sai hänen olonsa vaivaantuneeksi ja se oli hänen alitajuinen tapansa saada etäisyyttä tilanteeseen. Silti ihmettelen, koska hän on työssään kokenut. Tulikin väkisinkin mieleen, onko hänellä kenties jotain muutaa kiinnostusta minua kohtaan kuin ammatillista, sillä sekin voisi selittää hämmennyksen ja siitä johtuneen teitittelyyn siirtymisen.

t. analysoiva ap

Vierailija
10/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se ainakin ihan imartelee, vaikka olen "vasta" kolmekymppinen.

T. Ei ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä