Oikeasti mun mielestä kaunis galtsulainen :)
marycloud
Kerran sattumoisin näin livenäkin Kaisaniemen metroasemalla.
Kommentit (13)
Vierailija:
piirteet on hänellä ihan pliisut muuten. ei pahalla, kunhan kommentoin, niinkuin sinäkin.
Kai se on se kokonaisuus. Persoonallinen yleisilme. En kyllä pliisuksi kuvailisi mitenkään.
Mielipiteitähän nämä ;). Olisi mielenkiintoista nähdä mielestäsi kaunis " ei pliisupiirteinen" nainen :)!
samoin vivien liegh (tuulen viemää). tuo tyttö on ihan tavis jos ei käyttäisi noita korsetteja ja meikkiä
taidat olla ap itse ko. henkilö? ei siinä mitään - täytyyhän sitä itestään tykätä =)
Pakko olla feikkikuva tai sattuu ihan helvetisti.
Enkä ole itse kyseinen henkilö :D. Ihmeellistä, että täällä ei voi ketään ikinä kehaista mitenkään ;).
Vierailija:
Pakko olla feikkikuva tai sattuu ihan helvetisti.
Btw. viimeisin kirjautumisaika--- ettei olis mc itse kerjäämässä täällä huomiota...
Vierailija:
Se että joku käyttää korsettia ei riitä tekemään hänestä vielä kaunista...
Btw. viimeisin kirjautumisaika--- ettei olis mc itse kerjäämässä täällä huomiota...
Enkä todellakaan ole itse " mc" . Jessus mitä porukkaa taas, ollaan jopa kateellisia muiden saamista positiivisista kommenteista.
ap
Aika ruma jopa. Kiva viktoriaaninen tyyli kyllä. Mun mielestä esim. galtsun riikkattt on kaunis, vaikkakin jotkut kuvat on vähän noloja sen ikäiseltä...
Näyttää ikäistään paljon vanhemmalta, hard faced cow.
Vierailija:
Aika ruma jopa. Kiva viktoriaaninen tyyli kyllä. Mun mielestä esim. galtsun riikkattt on kaunis, vaikkakin jotkut kuvat on vähän noloja sen ikäiseltä...
Kamala kuva toi missä vaavan vieressä näyttelee tissejä :(
piirteet on hänellä ihan pliisut muuten. ei pahalla, kunhan kommentoin, niinkuin sinäkin.