Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asutaan rivitalossa ja en halua olla naapureiden kanssa

Vierailija
17.07.2007 |

tekemisissä sen enempää kuin pakko. Haluan elää omaa elämääni ja annan muillekkin siihen mahdollisuuden. Mies saa mennä yhtiökokoukseen jos haluaa ja mihinkään pihatalkoisiin mua ei saa, puhukoot mitä puhuu ja juu ei muuteta omakotitaloon jos joku sitä ehdottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osallistu. Olkoon sitten siivestämistä, ihan sama.

Vierailija
2/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiössä on sovittu, että piha-alueet hoidetaan yhdessä niin on siipeilyä jättää pihanhoito kaikkien muiden huoleksi. Minun ei tarvitse laittaa tikkua ristiin kun olen niin ylhäinen, kyllä muut palvelevat minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieraanvarainen, aletaan haukkua selän takana. Kerrostalossa sen sijaan saa olla rauhassa, kukaan ei oletakaan, että jokaisen naapurin kanssa olisi muuta kuin hyvänpäuiväntuttu. Omakotitalo on mielestäni paras asumismuoto, kaikki asumismuodot olen kokenut. Jos en voisi asua omakotitalossa, muuttaisin kerrostaloon. Ole vaan oma itsesi, en usko, että kaikki teidän rivitalossa pitävät sinua outona, ehkä joku muukin haluaa olla rauhassa.

Vierailija
4/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap valmis maksamaan ylimääräistä yhtiövastiketta siitä hyvästä että palkataan huoltoyhtiö?