Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan varma että äidin kahvinjuonti vaikuttaa sikiöön ja imeväisikäiseen negatiivisesti! Ov

Vierailija
17.07.2007 |

Olen aivan satavarma, että sikiö tulee jo äidin vatsassa riippuvaiseksi kofeiinista, jos äiti juo kahvia, pienikin määrä riittää (jokainen tietää että jo kupillinen kahvia päivässä addiktoi)! Sama juttu imettävien äitien kohdalla. Siksi lapsi huutaa öisin (koska ei saa nukuttua, saatuaan annoksen kofeiinia rintamaidosta) jne. Myös pienten vauvoje vatsavaivoihin kahvi on aivan varmasti yksi syy! Miettikää siis äidit sitä kahvinjuontianne raskausaikana ja imettäessänne! Kannattaisi ehkä lopettaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juonut kaffia sekä paksuna ollessani että imettäessäni, ja parempiunista vauvaa sai hakea. Ei sillä kyllä ollut mahavaivojakaan.

Vierailija
2/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö myöskään ruisleipää, mausteita, herneitä, kaalia.....

niistäkin tulee herkälle vauvalle vatsakipuja...

voisit imettäessäsi syödä itse vain tuttelia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti ole äitiyden iloja kokenut ja kateellisena ärsyttää muita.

Vierailija
4/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat nukkui kuin unelmat vauvoina, yöheräilyistä eikä vatsavaivoista ollut tietoakaan...

Ap

Vierailija
5/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsavaivaton ja rauhallinen vauvamme nukkui pian kotiin päästyään 13,5 tunnin unia...

Vierailija
6/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidin juoma lehmänmaito. Ja mansikat. Ja kananmuna allergisoida. Ja kaali...

Vakuumissa on vaikea elää.

Vierailija
7/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata.

Vierailija
8/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen äidinmaidon luovuttajana. kun aloitiun tämän urakan, sain sairaalan äidinmaitokseskukeseta kirjalliset ohjeet mm. suoistuksista ravinnon yms. suhteen. lapussa lukee näin: " kahvia voi nauttia kohtuullisesti. koska kofeiini kulkeutuu rintamaitoon, runsas kahvinjuonti, yli 5-6 kupillista päivässä ei ole suositeltavaa."

siis 5-6 KUPILLISTA PÄIVÄSSÄ. juon kyllä kahvia ihan mielelläni, mutta en tosiaan viittä kuppia päivässä joka mun mielestä on aika paljon.

ja kun ottaa huomioon minkälaisille pikkukeskosille ja muille sairaalahoidossa oleville vauvoille tuo luovutusmaito menee, niin kuvittelisin että noissa ohjeissa on varotoimenpiteen ihan kohdillaan.

Vierailija
9/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varmaan ottaa kuppi kahvia että piristyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän