Miten paljon olette hankkineet äitiysvaatteita?
Kommentit (12)
käytännössä kuitenkin käytin vain toisia housuja, niitäkin vain ulkona. hametta lähinnä kyläilemässä. kotona pidin verkkareita tms
muuten vähän jotain normaalia isompaa kokoa.
vyötärö olivat tosi mukavat. Löytyi h&m:stä. Takkia ei onneksi tarvinut isompaa kun mahasta ei tullutkaan valtavaa ja pakkasella meni toppahousutkin jalkaan ku käytti henkseleitä.
Muuten tavalliset vaatteeni kävivät mainiosti. Shoppaushalujani tyydytin ostamalla jonkin verran vauvanvaatteita valmiiksi.
Onko 10 tosissaan? :-O
toiset kirppikseltä, toiset juhlavammat uutena. Niillä pärjäsin.
Paitoina olen käyttänyt reiluja t-paitoja ja ommellut itse masutuubin.
Takkina isokokoista lainatakkia ja muutenkin alusvaatteet ostanut vain muutaman numeron suurempina, ei äitiysmalleina kuitenkaan, tulee niin kovan hintaisia niistä muuten.
Jos joskus tuun raskaaks, niin haluun ehdottomasti sellaset farkut missä on se trikoosta tehty mahajuttu :D
Kakkosta odottaessa kahdet housut, kaksi hametta, uimapuvun.
Turha kuvitellakaan, että jos maha on a) iso b) käy töissä pystyy koko raskausajan kulkemaan yksillä housuilla!
Eli mulla oli kahdet mammafarkut, toisen under the belly, toiset mahan yli. Kolmet mustat suorat housut (kahdet vähän pienemmät alkuraskaudesta, kolmannet isommat ja kävi lopppuun saakka). Sitten pari puolihametta sekä yksi juhlamekko. Kesäaikaa varten yhdet caprit ja yhdet shortsit. Kotihousuina muutamat lötköhousut. Eli housuja/hameita noin 10, saatoin nimittäin unohtaa jotkut tuosta listasta...
Paitoja oli " oikeita" mammamalleja 5kpl, loput pidempää normaalimallistoa.
Suuri osa hankkimistani vaatteista oli käytettyjä. Osan sain lainaan, osan ostin käytettynä. Osan ostin uutena. Rahaa laitoin ehkä noin 150-200 euroa mammavaatteisiin.
Minulla siis todella iso maha, turha kuvitellakaan että mitkään tavalliset housut olisi sopineet. Ja koska muuten olen hoikka, niin ihan yhtä turhaa olisi ollut ostaa isompaa kokoa normaalimallistosta, sillä ne eivät olisi istuneet yhtään ja rahaa niihinkin olisi mennyt!
Joka päivä töissä piti kuitenkin käydä, eikä mun töihin ainakaan voi mennä verkkarit ja miehen college-paita päällä ;) Yhtä tyylikkäältä on pakko näyttää, oli raskaana tai ei.
Yhdet lappuhaalarit.
Imetysvaiheessa ostin kahdet imetysliivit ja yhden imetyspaidan.
Olivat niin kalliita, eikä ollut kokoja. Muuten olisin ostanut enemmänkin.
Aluspaitoina käytin t-paitoja, joiden päällä pidin paitapuseroita.