Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä meineillään jotain ex:nsä kanssa..?

Vierailija
17.07.2007 |

Asutaan töiden takia eri paikkakunnilla. Mies oli luonani vkl:n. Iltaisin kännykkä piipatti vähän väliä, eilen illalla todella tiuhaan. Mies tekstaili muikean näköisenä koko illan sanomatta sanaakaan. Arvelin, että jotain oli meneillä, mutten udellut, ajattelin, että kertoo, jos haluaa.

Mies meni nukkumaan, niin uteliaisuus voitti ja katsoib hänen viestinsä. Kaikki muut kahta lukuunottamatta oli poistettu, molemmat hänen exältään. Toinen koski heidän perseseksiään ja toisessa nainen sanoi, ettei tiedä, haluaako enää jatkaa satunnaisseksiä.

Illalla mies ei halunnut minua viereensä nukkumaan vaan huitoi pois sängystä ja käski mennä vaikka pihalle. Nukuin sohvalla. Aamulla hän lähti töihin sanomatta tuskin mitään kauhealla hopulla. Eli on taas viikon toisella paikkakunnalla. Sen verran tiedän ex:stä, että asuu samalla paikkakunnalla mieheni kanssa ja he tähän astisten tietojeni mukaan ovat olleet tekemisissä vain sen verran, että mieheni toinen auto on tämän naisen luona säilytyksessä.

Ei huvittaisi lähteä töihin, kun odottaa vaan iltaa, että voisi mieheltä kysyä, mikä tilanne oikeasti on. Tuskastuttavaa odotusta.. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

:O

Vierailija
2/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ole jo päivän selvää.. jos ei exän kanssa niin sitten jonkun muun. Suhteenne taitaa olla ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun taistelin joitain " työkamuttaret taputtelevat leikkisästi vatsaani ja hierovat kipeitä hartioitani" -möläytyksestä syntyneitä demoneja vastaan..

Voimia sulle sinne.

Puhukaa, puhukaa, puhukaa...

Vierailija
4/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaan vaan on niin pitkä aika. Tosi kettumaista, jos peliä pidetty selän takana ja minä hyväuskonen oon täys idiootti. Kiva lähtee töihi, ku pähkäilly tota ja iha väsyny olo.

Kiitokset sympatioista.

ap

Vierailija
5/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies meni nukkumaan, niin uteliaisuus voitti ja katsoib hänen viestinsä. Kaikki muut kahta lukuunottamatta oli poistettu, molemmat hänen exältään. Toinen koski heidän perseseksiään ja toisessa nainen sanoi, ettei tiedä, haluaako enää jatkaa satunnaisseksiä.

Ei huvittaisi lähteä töihin, kun odottaa vaan iltaa, että voisi mieheltä kysyä, mikä tilanne oikeasti on. Tuskastuttavaa odotusta.. :(