Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistatteko mitä fiiliksiä kun kuukautiset alkoivat??

Vierailija
16.07.2007 |

miehen tytön äidin mielestä lapsi ei voi tulla isälleen kun alkoi kuukautiset, tyttö on niin nolona ja herkkänä.

itse en muista aiheuttiko kuukautiset niin suurta mielen järkkymistä. eikö se ole ihan normaali asia ja jos siitä tekee suuremman niin eikö se järkytä vielä enemmän. sairaudesta kun ei kuitenkaan ole kyse. mielipiteitä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän masusta kipeä ja ensikertalaisena makasin sohvalla, johon pikkuveli totesi että " laita laastari" (jos kerran verta tulee).

Ollaan monta kertaa naurettu äidin kanssa tälle.

Äiti enemmänkin shokeerasi, höpötti että nyt voit tulla raskaaksi ja muista että olet sukua joka raskautuu helposti.

Vierailija
2/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olihan siinä opettelemista, että miten niiden kanssa toimitaan. Huolehdi, että tyttö saa tietää, että teilläkin on kaikki tarvittavat tykötarpeet saatavilla, eli siteitä vessassa ja kannellinen roskis siellä. Kerrot joko itse tai pyydät äitiä välittämään tiedon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ylpeä, kun kuukautiset alkoivat. Minusta oli tulossa nainen. Kuukautiset ovat aina olleet minulle positiivinen asia, joka rytmittää elämääni. Tunnen ikäänkuin olevani terve, kun kuukautiset tulevat säännöllisinä. Kuukautiskivut kuuluvat asiaan.

Imettäessä kuukautiseni pysyivät poissa 1,5 vuotta, mikä tuntui aivan luonnolliselta. Rintanikin saivat runsaat muotonsa vasta imettäen. Odotin päälle toistakymppiseksi, että rintani kasvaisivat, mutta enpä saanut niitä kasvamaan silloin;) Kuppikoon muutos AA:sta C:n on säilynyt, vaikka lopetin imettämisen vuosi sitten.

Vierailija
4/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan että: ei, ei vielä, ei

Tunsin itseni ihan lapseksi enkä ollut muutenkaan kehittynyt fyysisesti, paitsi pituutta, olin vielä ala-asteella ja olisin halunnut olla lapsi vielä

Vierailija
5/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mäkin järkyttynyt.

Vierailija
6/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä että omaa isääni nolotti kun ylpeänä kerroin miten mulla vihdoin alkoi kuukautiset. En tajunnut että sitä pitäisi sievistellä miesten korville.

Vierailija
7/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein 13-vuotias, kesä ennen 7-luokan alkua. Olin matkalla junassa tätini luo kun vessassa (onneksi siellä!) tajusin mitä tapahtuu. Siteitä ei ollut mukana niin hätäpäissäni laitoin hirveän tukun vessapaperia alushousuihini loppumatkan ajaksi.

En kehdannut kellekään asiasta sanoa (vastassa minua oli setäni). Tätini tosin huomasi aika äkkiä kun verta oli mennyt alushousuihin (näki ne likavaatepinossa). Olin hirveän nolona! Tädiltä sain sitten siteitä paketin. Vieläkin nolottaa ihan hirveästi :(

Vierailija
8/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v juuri ennen kuudennen luokan kevätjuhlia. Minulle oli ostettu valkoinen mekko ja pelkäsin nyt koko ajan että suojani fuskaa...

Mutta siis siihen fiilikseen... Minä muistelen olleeni ylpeä ja iloinen. Mitä nyt mahakipu ja armottoman runsas vuoto vähän masensi.

Mutta en muista häpeilyä isääni... Isäni on ollut viikonloppu isä 2v asti ja menin kuukautisten alettuakin hänen luokseen aivan kuin ennen. Tietty saunassa käymisen hänen kanssaan lopetin kun vartaloni alkoi muuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi