Kokemuksia Serenasta?
Onko se oikeasti sellainen saastepesä mitä kerrotaan?
Meidän monet tuttavat käyneet lasten kanssa ja ovat sanoneet, että ihan hieno paikka eikä siisteydessä vikaa.
Miksi näillä keskustelupalstoilla sitä parjataan?
Kommentit (6)
mutta oli kyllä täynnä ulkomaalaisia silloin kun me käytiin. ei minulla ole mitään heitä vastaan, mutta kova äänenkäyttö ja paikkojen valtaus (mm. juuri noi porealtaat täynnä, eikä vahingossakaan ajatella toisia) välillä häiritsi. ja se että porealtaassa annettiin lasten uida ja temmeltää ihan kuin tavallisissa altaissa.. se ei ole kivaa kun joku potkasee mahaan ja toinen räiskii vettä naamalle!!
Meikit päällä ja tukat lakasta tönkköinä tulivat uimaan.
Siksi kloorin määrä on huikea.
Juu yli puolet oli venäläisiä, mutta ihan samalla lailla he kävivät suihkussa kuin suomalaisetkin :)
Eihän sitä mihinkään voi mennä, jos etsimällä pitää etsiä vikaa ja likaa jne....... Eläkää ja nauttikaa.
Ehkä av-palstalla on jotain hysteerikkoja, mutta minusta paikka on kaikkea muuta kuin likainen. Olen käynyt Serenassa 4 kertaa, enkä muista kertaakaan, että siellä olisi ollut jotenkin erikoisen paljon venäläisiä. Ja tosiaan kaikin puolin siisti paikka.
Minusta tosi kiva paikka. Varsinkin näin kesällä, kun ne ulkoaltaatkin on auki. Siitä läheisestä hotellista en ole tosin kuullut mitään hyvää, mutta itse kylpylä on tosi kiva paikka. Suosittelen!
Lisäks täynnä venäläisiä, joiden kakarat huutaa, tönii ja etuilee. Venäläismammat ja ukot kansoittaa kaikki porealtaat eikä liikahdakaan sieltä. Että terve menoa vaan.