Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Ellit vk 29***

16.07.2007 |

Huomenia! Täällä on normaali rytmiin palattu, eli mies lähti töihin, äkkiä ne 3 viikkoa hurahti! No, syyskuun alusta pitelee vielä 2 viikkoa, sitä odotellessa... Nyt on sitten enempi aikaa minunkin täällä luuhata =). Piha on juu saatu jo aika hyvälle mallille, nurmi kylvetään sitten syksymmällä, niin ei tartte sitä sitten niin paljoa kastella itämisvaiheessa, mutta ensi kesänä sitten tehdään vielä noi terassit ja laitellaan enempi noita kasveja.. Tän viikon tavotteena olis saada yläkerta pohjaväriin, yksi huone jo maalattuna!

Laihari ei oo oikein täälläkään sujunut, on taas alkanut noi irtokarkit maistumaan, vaikkei nyt muuten oo tullutkaan niin epäterveellisesti syötyä. Lauantaina meil olis yhdet häät, mikä tietää vaate ongelmaa... Täytynee kait vielä tässä viikolla suunnistaa kaupungille, jos joku mekko löytys... Näin alennusmyyntiaikaan musta vaan tuntuu, ettei kaupoissa ole mitään nättiä, karmeita jäännöseriä vaan...

Muuten ei kummempia!

Nanne kp 7/28-30 yk kolmekos se nyt sitten on???!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan, arvon naiset!

Nannella se piha kukoistaa. Hitto vie, että olen kateellinen! Minä kanssa haluan aikaa touhuta kotihommat kohdalleen!! Meillä edelleen kaoottista. Ja nyt olen niin väsynyt, että ajatus siitä, että ensi maanantaina alkava loma käytettäisiin remonttiin. Tai siis ne 5 päivää siitä kahdesta viikosta, jotka on aikaa olla kotona. Helvetti soikoon, kun lomat menee reissussa. Jos rehellisiä ollaan, ei kyllä yhtään kiinnostaisi lähteä sukuloimaan ympäriinsä, mutta pakko on. Kyllähän se sitten on ihan kivaa, kun vain matkaan pääsee, mutta lähtö ei vaan innosta... Lomastressi?

Mites Susan menkat? Mikä kp sulla on menossa? Onpa taas sunkin kohdalla jännää. Tosin mun eka kierto pillereiden jälkeen oli just kans sellainen, että kuvittelin jo kaikkea kun oli niiiiin oudot tuntemukset mahassa. Nipisteli ja turvotti ja tissejä painoi. Ja sitten se oli vain sitä, että keho heräili pillerikoomasta. :(

Jännää Tuitu, että olet menossa alkuraskauden ultraan! :) Sääli, ettei me täällä päästä näkemään kuvia.. :)))) Vaiks en mä tiedä mitä tuossa vaiheessa näkyy.. Mutta että sydänäänet. Oih ja voih! :)

Naanuli - Voi sua pientä. Tuu jo tänne.

Omas navas samat asiat. Hanat on auki kunnolla. Oon vuotanu ihmeellisen paljon ja on ollu tosi kivuliaat menkat. Tai siis kivuliaat mun asteikolla. Ei varmasti mitään toisiin verrattuna, mutta kun noi mun ovat ennen olleet vain sellaiset, että ainoa merkki niistä on itse vuoto. Nyt särki päätä 2 päivää ja alavatsakipuunkin piti ottaa särkylääke. Ja mahakin oli sekaisin. Outoa. Mut hyvä että vuotaa kerralla paljon, jos eivät sitten kestäisi niin kauan! :)

Oon myös ollut todella v-mäisellä tuulella. Tai siis kaikki ärsyttää, vaikka mitään syytä ei ole. Mieskin on ollut ihan ihmeissään, että onkos hän nyt tehnyt jotain. Mutta ei, ei oo. Päässä on vain häiriö. En edes osaa osoittaa, että mikä v-aa, yleistyytymättömyys vaivaa.

Ja kurkku on ollut edelleen kipeä, melkein sen penisiliinikuurin loppumisesta asti. Jos joskus olisi vapaapäivä niin menisin uuteen nieluviljelyyn, että eikö se angiina nyt kuollutkaan. :/ Tylsää. Huomenna ehkä ehtii mennä antamaan kurkun kuopastavaksi.

Mut muuten kaikki ok! :) Vaikka aika pessimistinen viesti tuli, niin kyllä täällä ollaan 55 prosenttisesti hyvänmielen puolella. :)

Vaikka kyllähän tuo saisi jo tärpätä.. .......

- Paaru kp 3, yk 6 :(

Vierailija
2/12 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh... taas takana kaksitoista pitkää työtuntia. juuri tänään mietin että jos sitä kuitenkin pitäisi edes viikon lomaa jossain vaiheessa, no katsotaan nyt.

Nanne: mäkin alan kyllä olla tosi kade tosta sun työinnostasi ja aikaan saamisesta:) näillä työtunneilla ei jaksa edes imuriin tarttua :) me oltiin kanssa eilen kaupoissa etsimässä mulle housuja ja ikävä kyllä ei niissä alerekeissä ollut kuin pieniä kokoja 36 ja silleen! Todella turhauttavaa!!! meillä myös yhdet häät tulossa elokuussa ja nyt jo tuskailen mistä sinne löytää jotain päälle pantavaa :(

Paaru: en sitten tiedä näistä kierroista.... lasketaanko tämä joksikin kierroksi kun ei ole niitä menkkoja edes ollut pillereiden jälkeen... mutta 19 päivää olen ilman ollut. silloin ennen pillereitä mulla oli säännöllinen 28 päivää. mun ajatukset pyörii tasan tämän asian ympärillä. kova into olisi raskautumiseen. äitini kyllä sanoi että se rupesi odottaa mua heti kun oli lopettanut pillerit, ei kerennyt edes menkkoja tulla. ( haluaisin jo päästä ostaa vaunuja jne :) itseasiassa olen jo valinnut ne vaunut, olen vähän kahden vaiheilla värin suhteen ) Mullakin oli tosi pahassa kunnossa se kurkku, nyt kuitenkin ihan hyvä ja huomenna onkin viimoinen penisiliini päivä.

juu muuta ihmeellistä ei tänne kuulu. tänään on maha ollut vähän parempi, mutta tissit on niin perhanan kipeet. liivit ja puserot ja kaikki hankaa. nänneihin ei voi edes hipaista. mutta nyt täytyy mennä hetkeksi pitkäkseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas vaihteeks ollut ihan kaunista ilmaa, no ulkotöitä täällä riittää vielä, niin mukava olla ulkosalla. Se pitäis seuraavaks ruveta kukkapenkin laajennushommiin, mulla oli jo rakennusaikana kukkapenkki täällä, kun yks sukulainen toi kauhean määrän kasveja (silloin kyllä kirosin, kun piti ihan keskeneräseen pihaan ruveta kukkia kaivaa maahan), nyt ne " rehut" on sitten niin paljon kasvanu, et ne on ihan ahtaasti... Mä en kyl oo mikään viherpeukalo ollenkaan, ennemmin mä noita kiviä siirtelisin...

Iltasyöpöttelyllekin tuli taas loppu, kun rupesin tekee sellasta Heljä Liukko-Sundströmin suunnittelemaa ryijyä, aika työlästä, ennen en ookaan ryijyjä tehny ja voi olla, et kun ton joskus valmiiks saa, niin ei ihan heti tuu toista alotettuakaan. Toi on jotain 70cm x 100cm kokonen, 4 iltaa oon sitä nyt näperrelly, niin noin 20 senttiä olis valmiina! Käsitöiden teossa on kyllä hyvänä puolena se, ettei samalla voi herkutella, kun ei saa sormet likaantua. Aika arvokkaita noi ryijyt kyllä on, valmiina jos ton ois ostannu, niin se olis maksannu jotain reil 600¿, ja tarvikkeetkin tais olla lähempänä 300¿, mies ton mulle kerran osti, liki vuos sitten, nyt rohkaisin mieleni sen aloittaa!

Muuten ei mitään uutta TAASKAAN...

Missäs muut on???!!!

Nanne kp (täytyy oikeen kalenterista laskea) 9/28-30 yk 3

Vierailija
4/12 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ilmeisesti hiljainen heinäkuu jatkuu.... :)

mun menkka oireet meni ohi ilman menkkoja:) tiedä tästä tuntuu että kroppa on ihan sekaisin. ja olen syönyt aivan tolkuttomasti :( tuntuu taas ettei mistään tule mitään.

mun hermot alkaa mennä tuohon meidän koiraankin, se on nyt 7kk eikä ole vieläkään sisäsiisti. se ei osaa pyytää ulos ja laskee koko ajan sellaisia liruja. :( alkaa olla hermot ja keinot lopussa sen suhteen. me kun asutaan rivitalossa niin se on aika vapaasti saanut kulkea tuossa pihalla. nyt sanoin miehelle että pitää vaan alkaa pitämään ovi kiinni ja päästää sitä aika ajoin pissalle. jos se pidätys ´kyky kehittyisi ja oppisi pyytämään ulos. kun nyt tuntuu ettei se oikein ymmärrä miksi ulkona käydään. mulla kuitenkin ollut useampia koiria. että vinkkejä tähänkin asiaan otetaan avosylin vastaan. :)

ainiin. olen nyt ollut 1½ vuorokautta syömättä niitä penisiliinejä siihen kurrkkuun joka oli tosi kipeä, niin tietenkin nyt se tuntuu taas kipeältä :( toivottavasti sekin ei nyt tule takaisin. näin synkissä tunnelmissa täällä.

Vierailija
5/12 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ollut täällä hiljaista! Taas oltiin pudottu jo toiselle sivulle ja aika pitkälle sielläkin!

Tänään vihdoin rohkenin vaa' alle astumaan ja näyttihän se jo parempia lukemia, 80,8kg! Pahimmillaan oltiin taas yli 82 kilon... Täytyy nyt vaan kovasti lenkkeillä taas ja jättää ne irtokarkit sinne kaupan hyllylle...

Huomenna olis yhden ystävä pariskunnan häät, no mekon sinne suurten etsintöjen jälkeen alennusmyynneistä kuitenkin löysin.. Mä aina ihmettelen noita alennusmyyntejä, et mistä ne niin karmeita rytkyjä löytääkin sinne myyntiin! Lasten vaatteisssa sentään ihan mukavan näkösiä alessakin, nyt ei vaan tullut kenkiä lukuunottamatta neidille mitään ostettua kun sai naapurin tytön kaikki vanhat vaatteet kokoon 86 asti, ja tällä hetkellä menee vielä 74 kun on pieni kokoinen ikäsekseen...

Susakos se haaveili jo vaunuista! =) Mä oon ihan samanlainen, musta lastenvaunut ja -rattaat on niin ihania! Mä olin kans ennen esikoista päättänyt jo millasset mä ostan. Sitten joskus rv 20 käytiin ne varaamassa ja jotain reilu 2 kk ennen laskettua aikaa ne sitten haettiin... Eilen käytiin ostamassa tytölle brion race rattaat kun oli tarjouksessa ja pitkään oon niistä haaveillut, ovat aika paljon pienemmät jä ketterämmät kun meidän emmaljungan duo edge yhdistelmät, vaikka nuo emmaljungat muuten aivan super hyvät ovatkin. Matkarattaatkin meillä on, mutta ajattelin myydä ne pois kun ei meillä niille ole kyllä käyttöä, pari kertaa niitä on käytetty jossain kauppakeskuksessa, mutta siinä se sitten. Ne on niin huonot työntää hiekalla, eikä niillä kyllä asfaltillakaan lenkkeillä viitsi, kun ei niissä mitään jousitusta ole... Nuo briot jopa menee matkarattaita pienempään tilaan kasattuna!! Täytyy kohta lähteä uusilla rattailla ensi lenkille =)

Siitä on niin pitkä aika kun oon viimeks painoa ilmottanut ja sitä muutosta, etten mä enää muista mitä tietoja me siihen on kirjattu, mutta paino nyt siis 80,8kg ja muutosta noin 1,5 kg miinusta juhannuksen painon nousun jälkeen ja matkaa ihannepainoon riittää kyllä vielä reilusti, ihannepaino 68kg... Että lenkille siis!

Nanne kp 11/28-30 yk 3

Vierailija
6/12 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkuraskauden ultrassa ei todettu sykettä.. vaikka olisi jo pitänyt hyvin näkyä. Joten erittäin todennäköisesti keskenmeno. En nyt jaksa enempää kirjoitella, palaan asiaan myöhemmin.

Tuitu

Vierailija
7/12 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan sanaton.. lähetän vain kovasti, kovasti, kovasti voimia!! Miten sovitte jatkosta? Onko sulla uusinta ultra? Voisko syke kuitenkin vielä löytyä myöhemmin?

Toivottavasti tilanne selkiintyy pian, epätietoisuus on pahinta..

Jaksuhaleja satamiljoonaa! Toivottavasti jaksat pian tulle kertomaan kuulumisia!

Naanuli

ps. palaan muissa asioissa ensi viikolla, viikonloppu menee esikon synttäreissä, jotka ovat tällä hetkellä ihan levällään..

Vierailija
8/12 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kontrolliultra viikon päähän, mutta koska tiedän milloin ovis oli niin en jaksa uskoa että olisi toivoa. . Ajattelin, että jos pääsisin naistentaudeille vähän niinkuin sivuoven kautta töissä, kun meillä on se reissu kahden viikon päästä, että saisi tämän asian hoidettua sitä ennen. . millään kun en haluaisi vuotoa sinne lomalle :( Miehelle sanoin, että jos etitään positiivista, niin onneksi nyt eikä viikolla 18 tai enempi.. Kovasti vaan surettaa. . Ja huomenna kaverien häät, ei yhtään fiilistä mutta kai sinne on mentävä. Ja saapahan sit muuta ajateltavaa. . Ja eikö joku sanonutkin että km jälkeen tulee helpommin raskaaksi, vaikka eipä tuo nytkään vaikeata ollut. .

Tuitu

Vierailija
9/12 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuitu pieni, olen niin pahoillani :( en edes löydä sanoja, millä lohduttaa ja tukea.... vaikka ei taida mitkään lohdutukset oloa helpottaa. iso ja lämmin voimahali sulle! toivotaan nyt vielä kuitenkin.

Vierailija
10/12 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi, millaisia uutisia täällä olikaan, kun olin pienen hetken palstaa vahtimatta. :' ( Hirveästi halauksia sulle Tuitu. Oikein sydäntä kouraisi, kun viestisi luin. Että voi olla epäreilua. En voi muuta sanoa, kuin että halauksia ja voimia. Toivottavasti tosiaan pääset pian lääkäriin selvittämään tilanteen varmaksi puoleen tai toiseen. Uskon kyllä, että mieli on enemmän kuin maassa. Ei tässä näin pitänyt käydä. :(

Höh, nyt on mieli niin maassa täälläkin, ettei jaksa muuta kommentoida.

- Paaru

Vierailija
11/12 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä eilen illallakin mietin sinua tuitu... mun sydäntä ihan särki sun piolesta :( sanoin miehellekin että miten näin kävi, miksi? ja varmasti nuo samat kysymykset risteilee sinun päässäsi. totesin vielä etten voi edes kuvitella sitä surua ja tuskaa ja epäuskoa mikä sinulla tai teillä on! toivottavasti saat pian asiaan täyden varmuuden, tuo epätietoisuus on varmasti pahinta. ja toivottavasti pikkuhiljaa sun sydän ja mieli korjaantuu. muista että kaikki vie oman aikansa, eikä pidä hätiköidä. hiljaa hyvä tulee ja sitten vasta kun olet saanut sydämen kuntoon ja asiat sisäistettyä, niin on helpompi katsoa eteenpäin. Mutta vaikka nyt näin sanon niin edelleen suuresti toivon että asiat selviäisi toisin päin. itse olen kyllä hyvin sellainen että ajattelen aina pahinta, niin tulisi vain positiivisia yllätyksiä. *iso hali sinulle* :)

me vietettiin tänään hurjan vauhdikas päivä serenassa. olen kyllä niin puhki siitä reissusta.Mutta ihan kiva reissu. ja vielä pitäisi järjestellä huomisia synttäreitä kun mies täytti vuosia viikolla.

Vierailija
12/12 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen olin jo itkemättä mutta teidän sympatia sai taas kyyneleet silmiini.. Mutta kyllä tämä tästä. En aio jäädä odottelemaan, olen päättänyt että jos sykettä ei huomennakaan näy (yritän päästä naistenpolille, jospa vaikka saisin neuvolasta lähetteen) niin mahd. nopeasti sitten jotain toimenpidettä että saatais tämä asia eteenpäin. Maha ollut koko viikonlopun niin kipeä, että pelkään että sinne iskee joku tulehdus :( No, huomenna olen toivottavasti viisaampi.

Paino on muuten laskenut takaisin lähtölukemiin, toivon että saisin ennen lomaa vielä tiputettua muutaman kilon, kun ei oikein ruoka maistu (jotain hyvää tässäkin). Palailen kun jaksan taas kirjoitella, nyt pysyttelen vähän sivummalla täältä. .

Tuitu