Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua ärsyttää:-(

Vierailija
15.07.2007 |

Miehen oli pakko päästä taas tänään golfaamaan. Joka helvetin päivä pitäisi mennä, jos ei ole muuta ohjelmaa tiedossa. Alkaa huokailla, katsella säätietoja ja hokea, miten mukava olisi mennä ulos. Siinä vaiheessa peli on menetetty, on ihan sama meneekö vai ei, kotona siitä ei ole mitään iloa kun haikailee vain kentälle.

Tänään lähti juuri ennen ruokailua, pakko oli päästä ja nyt soitti äsken, että lähteekin kesken pois. Taitaa omatunto kolkuttaa, mutta mitä helvettiä se nyt kesken tulee! Eli juuri sitten kun saan nuo riiviöt taisteltua sänkyyn, se tulee ja kuvittelee sitten tehneensä palveluksen, kun tulee vähän aiemmin.

Ja nyt tuolla lapset sai suihkutettua hajuvettä silmiin. Voi helvetin helvetti!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta puhuen, taitaa miehelläsi olla peliriippuvuus?

Vierailija
2/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestä joku oma harrastus, vaikka se oli shoppailu, ja pidä huoli että meet kanssa. Sit mies menee golffaan kun on aikaa, eli ei aina luota siihen et sinä olet kotona. Entä jos säkin rupeat golfaamaan ja sanot et on sun vuoro, tai mennään yhdes, hoida lapsenvahti. Pidä huolta ettei mies vaan aina mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää kyllä aina mua patistaa kentälle, mutta en mä haluais, että aina jompikumpi on menossa, vaan että oltais kaikki yhdessä. No ollaanhan me sitäkin mutta silti.

Sit ärsyttää sekin että ärsyttää. Peliriippuvuus on miehellä ihan selvästi, mutta onpahan aika terveellinen. Ennen nuorena oli riippuvainen peliautomaateista. Parempi kai näin kuin ne tai alkoholi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän