Tätä on täällä aiemminkin kysytty, mutta silloin ei ollut meillä ajankohtainen eli
Kommentit (7)
Laitoin sitten puhtaisiin jätesäkkeihin ja jätin sellaiseen paikkaan, mihin meillä jätetään huonekalut ja muut isommat, käyttökelpoiset tavarat. Sieltä sai sitten halutessaan joku niitä ottaa.
Älkää ostako niitä pehmoja kenellekään lahjaksi. Nillä ei yleensä ole mitään käyttöä. Muutaman vuoden keräävät pölyä ja pyörivät nurkissa ja sitten roskiin :(
Noissa pehmoissa kun on kuulemma kihomato-ongelmia.
Epäilen, saako pelastusarmeijakaan näistä muuta kuin ongelman itselleen. Sillä itse en ikinä ostaisi pehmoa kirpparilta, eikä näytä nuo huutonetissäkään kelpaavan, kun kävin katselemassa sulkeutuneita kohteita. En siis usko, että niillä olisi minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa.
Luultavasti vien sitten roskiin.
Myös meillä pehmot on ei-toivottuja lahjoja äidin mielestä, lapset tosin jaksavat niitä muutaman kerran halia ennenkuin päätyvät lelulaatikon pohjille täytteeksi.
ap
Minä kuulostelen aina onko menossa keräys johonki n kohteeseen ja vien sinne. Aika usein keräävät karjalaan tms paikkaan leluja.
Minä olen luovuttanut pelin pehmotaistelussa. Esillä saa olla vain rajallinen määrä, loput koreissa kaapeissa ja varastossa.
Jos vielä leikki-ikäinen poika haluaa hoivata ja helliä pehmoja, niin miten voisin kieltää? Kuitenkin uusi (pienikin) pehmo käynnistää aina monen päivän leikin.
Seurakunnasta ja lähipäiväkodista voisi myös kysyä.