Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 42 yk-isä, ajattelin viihteelle pitkästä aikaa - vinkkejä!

Vierailija
14.07.2007 |

Niin - sain pojilleni vaki " perään katosjan" eräältä naapuruston pariskunnalta. Mahtavaa!!! Tuli pihalla puhetta. Ymmärsivät kysyä, että miten kahden pojan kanssa vietät vapaata. No en paljon vietä muuten kuin poikien kanssa. Pojat 11 ja 9 v. Vaimoni kuoli 4 vuotta sitten. Olen siis leski. Vaikka nimityksenä se kuulostaa sekä surulliselta että vanhalta. Vaikka leskeys on toisaalta kunnianimitys siitä, että on ollut puoliso. No siitä olen päässyt kivasti yli vaikka tiukkaa on ollut. Ihminen näköjään kestää melkein mitä vaan - näin jälkeen päin katsottuna.

Kymysys: miten pukeudun ja mihin menen?

Olen ihan pihalla näistä jutuista. Kun käveleskelen kaupungilla ja katsen terasseille, niin siellä on lähinnä alkoholisoitueen näköistä jengia, joilla on jengi jo valmiina.

Auttakaa. Tykkäisin tanssia. Kerran olin Ruotsinlaivalla, mutta se oli karsea kokemus. Olla yksin. Ja yrittää hakea naisia tanssimaan, siitä ei tullut yhtään mitään. Viinakaan ei mennyt päähän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos seuraa haet, etsi sitäkin omanikäisistäsi.

Eikö sulla olisi ketään kaveria, jota pyytäisit seuraksi?

Vaatetuksena kävisi vaikka farkut tai siistit housut ja kauluspaita. Jotakin suht rentoa.

Toivottavasti sinulla on hauska ilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tiedätkö paikkakunnallasi jotakin viihtyisää tanssipaikkaa? Laita rento asu: kauluspaita ja farkut ja ota pari rentouttavaa mielijuomaasi. Hurauta paikalle taksilla (silloin harvoin kun menet).

Paikanpäällä hae rohkeasti naisia tanssimaan. Etsi joukosta ne, joista todella olet kiinnostunut ja joihin tunnet vetoa ;) Jos löydät jonkun muita kiinnostavamman, paljasta jotain itsestäsi esim. se että olet yh... Tanssipartnerisi kiinnostuu :))

Vierailija
4/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko väljähtyneet juomat vai missä vika?

Vierailija
5/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ei oikein enää ole. Missä lie vanhat kaverit nykyään. Osa oli vaimoni kautta eikä enää toimi. Perheelliset karttavat " poikamiestä" . Se vähän harmittaa. Töissä ikäerot ja muut elämäntilanne-eroavaisuudet eivät toimi ystävyyden tasolle saakka.

Kiitos vinkeistä ehkä rohkeutta puuttuu. Tuo farkkuehdotus olikin hyvä, koska muita housuja mulla ei olekaan :) Mutta miten löydän sopivan kauluspaidan. Enempi käyttelen pikeepaitoja näin kesällä. Töissä käytän pukua.

Olen Etelä-Suomesta. Vähän pääkaupunginseudun ulkopuolelta. Autollahan pääsee liikkumaan. Olisi kiva tavata.

ap.

Vierailija
6/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut saman. Sinänsä vähän kinkkinen tilanne miehellä, yksin baarissa oleva vaikuttaa jotenkin ehkä epätoivoiselta, että on iskumielessä lähtenyt kyttäämään...Ja ei varmaan ole ihan " viihteelle" lähtemistä mennä yksin. Kysy sitä naapurin miestä joka vaimonsa kanssa vahtii sun lapsia jos lähtis seuraks edes parille?

Vierailija
7/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me kuule ihan joka ilta rueta sun lapsia vahtiin! hyh hyh että ihan naisia oletkin menossa vonkaamaan!!

t. se pariskunta

Vierailija
8/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: hyvä yritys, mutta tietävät kyllä mitä puuhailen eikä tätä nyt joka ilta sentään. Max 2 x kk.

Olen pohoiseen junaradan varrella pikku kaupungissa. Taidan tästä lähteäkin vähän liikkumaan (kuulostiko uskottavalta.. :)

Mulla on itse asiassa aivan uusi tosi hyvän näköinen Niken pikeepaita. Lähen sen turvin liikkeelle. Turha muuten mainita, että naista en ole saanut 4 vuoteen, että sekin vähän jännittää. Että en varmaankaan ole kaikkien toivoma yhden yön juttu. En siis hae panoa (vaikkaa sairaasti panettaakin). Jos pano tulee niin tulkoon.

Hellurei. Kiitos kannustuksesta.

Vierailija
9/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millä tyylillä olet naista iskenyt 2krt/kk jos et ole ketään saanut viimeiseen neljään vuoteen? :)

Hauskaa iltaa ja yötä...

ps. Mites se ikäero voi pilata niin kovasti, mulla oli 20-kymmpisenä 40-kymppisiä kamuja ja varsinkin tuttuja, ja nyt itse lähemmäs 40 kun oon, on edelleen nuorempia ja reilusti vanhempiakin tuttavia...

Vierailija
10/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kirjoittamat viestit niin huomaatte, että kyseessä nainen joka provoilee ;)

Vierailija
11/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lähen ja onkin aika mukvan lämmin ilta vaikka pilvistä onkin....

Hauskaa iltaa ja yötä...

Kiitos

ps. Mites se ikäero voi pilata niin kovasti, mulla oli 20-kymmpisenä 40-kymppisiä kamuja ja varsinkin tuttuja, ja nyt itse lähemmäs 40 kun oon, on edelleen nuorempia ja reilusti vanhempiakin tuttavia...

[/quote]

No ei se ikäero yksin, on siinä muutakin. Hän ei ole " menoon taipuvaista" sorttia jos asian näin ilmaisisi :)

ap.

Vierailija
12/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä ihan oikea mies provoilee. Ei oikein jaksa vedättää täysillä. Kesäleski-iltaa tässä koneelle viettelen parin lonkeron voimalla. Täytynee vetäytyä lukemaan ja nukkumaan. Työpäivä jälleen huomenna, joten sen menemisenkin kanssa on vähän niin ja näin .....

ap

Vierailija
13/13 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin haluaisin uskoa juttuasi mutta....