Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Uusi yritys: enskamammojen terassitreffit***

14.07.2007 |

Kun ne kesäkuun treffit peruuntuivat, niin jokos heinä-elokuussa kokeiltaisiin uudestaan?

Katselin tuossa kalenterista (mulle) sopivia päiviä:

la 21.7.

pe 26.7.

la 27.7.

la 4.8.

Pinoutukaas kaikki pk-seudun (ja laajemminkin) terassi-iltaa kaipailevat! :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiltakin kommentteja ajasta ja paikasta.. ;)

Mammis matkalla unten maille

Vierailija
22/35 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]HENNA, KARSSULI & KESIS + miksei muutkin jos joku vielä innostuu lähtemään.. Edelleen on kellonaika ja paikka päättämättä! :) Vai mennäänkö me KANDIN kanssa kahdestaan??? Miksen tajunnut treffeillä moista kysellä.. Aina ei aivot toimi..

Mammis - taas[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pikapuoliin jo tietää tarvitaanko mummia hoitoavuksi eli treffataanko klo 18 vai 19? :)

Mammis

Vierailija
24/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen treffeille tulossa mutta en sitten tullut aikaa ja paikkaa ajatelleeksi. Kun kaikille tuntuu sopivan tuo klo 18 niin lyön asian lukkoon poppoon puolesta eli tavataan klo 18 Amarillon edessä.

Sellaista tuli vielä mieleeni, että tarvitseeko sinne pöytävarauksen? Toisaalta en usko että siellä olis täyttä, ja voihan sitten mennä yrittämään vaikka Santa Fehen. Meitähän ei ole edes isoa porukkaa lähdössä.

Hitto, sehän on jo huomenna! Kivaa!

Karssuli

Vierailija
25/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et klo 18 tarvitsee vielä pöytävarausta... Tai voihan sen varmistaa, mut eikös klo 18 ole aika aikaisin?

Jee, ihanaa jos meitä on edes kolme! Kai Kesis ja Hennakin tulee? (Henna saa tosin vain alkoholittomia margaritoja :))

Mä join eilen yhden oluen klo 18 ja yhden ginitonicin klo 22, ja tänään särkee ihan armottomasti päätä! Toleranssi taitaa olla vähän kateissa... :)

Vierailija
26/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana edelleen, ja varmaan kannattais tehdä pöytävaraus. Amarillossa kun on huomenna jotku remontti-bileet, mikä tarkottaa sitä että Drinkkejä 3¿ , Viinit 3¿ / 12cl , Hanaolut 2,50¿ / 0,4l , Hanasiideri 2,50¿ / 0,3l (Amarillon nettisivuilta otettu). Eli voi olla aika täyttä... Varmuuden vuoksi kannattais varaus tehdä.

Vierailija
27/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Nou hätä KARSSULI! ;) Kiva että ollaan edelleen menossa. KESIS tulee kans. :) Klo 18 siis ja Amarillon edessä. Huomennahan on taiteiden yö, joten on varmasti populaa liikkeellä. Minä teen pöytävarauksen 5 hlölle. Meilatkaapa mulle mammanalku77 @ hotmail.com (laitoin ylimääräiset välit, poista siis ne) niin kerron sitten millä nimellä on ja vaihdetaan vaikkapa puh.nroja jos tulee jotain mutkia matkaan..

C U tomorrow! :)))

Mammis[/color]

Vierailija
28/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ihan kohta mailia. Ollaanhan me kaikkien kanssa tavattu livenäkin, mut tässä päässä eivät nimet ja kasvot yleensä heti kohtaa... :)

Huomista odotellen,

Kandi

Vierailija
29/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Niin mäkin luulin että taiteiden yö on aina torstaina, mut nyt se onkin PE.. En pääse läpi Amarilloon, yritän koko ajan + vielä Coloradoa siihen lisäksi.. Palaan vielä tiedottamaan tilanteesta..

Mammis[/color]

Vierailija
30/35 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Meilasin Amarilloon ja oletettavasti saan vastausviestin vasta huomenna. Coloradot oli jo täynnä ja Santa Fe:hen ei oteta pöytävarauksia. Mitä jos varmuuden vuoksi treffataan sitten Amarillon edessä klo 18? KESIS voi soittaa mulle sit jos tekee tiukkaa ehtiä siihen klo 18. Jos saan pöydän varattua niin pistän tänne infon että varattu on. Meilillä voin laittaa mun sukunimen tulemaan, jolla pöydän varaan jos sen saan.. Vitsit kun menee sekavaksi.. ;) Ehkä me kuitenkin selvitään.. hih! Öitä!

Mammis[/color]

Vierailija
31/35 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Eli Amarillo klo 18. Voidaan treffata ovella tai osalle jo laitoinkin mun sukunimen tulemaan meilillä (jos ei kaikki ehdi meilailemaan vielä ennen iltaa), niin voi mennä pöytäänkin asti jos sille tuntuu.. Kivaa, nähdään! :)

Mammis[/color]

Vierailija
32/35 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Olipas kivat treffit! Kiitos vaan!!! Toivottavasti kaikki pääsi turvallisesti kotiin???? Hyppäsin taxiin yhden pariskunnan kanssa jotka oli tulossa samaan suuntaan. No, taximatka tyssäsi mielenosoituksen takia, Manskun alkupää oli ihan tukossa ja juututtiin liikenteeseen + piti kiertää Töölöstä.. Vähän pidemmän kaavan kautta siis meni kotimatka mutta hengissä selvittiin. Isukki oli saanut Oonan unten maille jo klo 22.30 eli hyvin meni. Huomenna sit aamulla uimaan pirteänä kuin peipponen Oonan tädin kanssa + illalla sitten häihin juhlimaan.. heh. Kiitokset vielä treffailijoille, maha on vieläkin täynnä!

Öitä!

Mammis [/color]

Vierailija
33/35 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin sinne rautatieasemalle, juna oli lähtenyt minuutti sitten - perävalot vaan näkyi... Ja seuraava tunnin päästä! Eli 00.36 junaan pääsin, ja se oli sitten niin pitkä (varmaa 30 vaunua), ettei päässytkään kulkemaan normaalivauhtia. Niinpä se oli puoli tuntia myöhässä, kun matkalla peruuteltiin ja madeltiin... 01.50 olin kotona...

Mutta kivaa oli, kiitokset paljon seurasta! Ja jos joskus ollaan uusimassa iltaa, mä tulen ainakin :)

Kandi

Vierailija
34/35 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi mukavaa, iltahan vierähti ihan huomaamatta. Olin oikeesti ihan äimän käkenä kun kello olikin jo niin paljon.

Mulla oli nopsa kotimatka, hyppäsin nimittäin taksiin kun eihän meille enää edes mennyt bussia!! No, jouduttiin sitten miehen kanssa kukkumaan vielä pari tuntia, kun Aino heräsi ja ei sitten suostunut millään jatkamaan unia. Pieni nuhanenä oli ihan surkeana ja itkeskeli vaan meidän välissä.

Otetaan pian uusiksi! :)

Vierailija
35/35 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mukavaa oli, tuntu maha ihan kipeeltä siitä nauramisesta :D Kotiin pääsin vasta yhden aikaan, Mannerheimintie oli kuulemma yli 2 tuntia ollut suljettu jonkun mielenosoituksen takia ja sitä kun en tienny ni odottelin turhaan bussia. Eli taksi reissu tuli mullekin. Rautatientorilta sai taksin 5 minuutin jonotuksen jälkeen, eli olis pitäny heti ottaa auto siitä...

Otetaan tosiaan ihmeessä uusiks, oli sen verran mukava ilta.

-Henna-