MISTÄ löydän "naisellisia" kenkiä kokoa 44??????
pääkaupunkiseudulta?
hitto,että ottaa pattiin kun on perinyt tällaisen saakelinmoisen lapion!
tarvitsen nyt jotkut naiselliset kengät,enkä mitään turvakenkiä...
apua?
Kommentit (8)
Helsingissä Kenkä Marski tai Bellissima Fredalla. Minä käyn kerran tai pari vuodessa Tampereen Spesiaalikoossa, ihania, naisellisia ja laadukkaita kenkiä!
t. 44 myös ja aina korkoa! ;)
mies haluaisi,että käyttäysin jotain naisellisia,korkokenkiä:(
mutta ei se ole tajunnut,että ei tämmöiseen lapioon niin vaan löydä sellaisia.. se ei edes taida tietää,miten hemmetinmoinen kavio mulla on:))))
kiitos,menen noihin.
yksin.
mies haluaisi mukaan ostelemaan mulle kenkiä,mutta on se hemmetin noloa,kun sille selviää,että mulla on 44 jalka:(
aina hävennyt näitä.
-ap
Se vaihtoi omistajaa tässä vuosi sitten, joten en tiedä heidän tämänhetkisistä valikoimistaan. Minulla on 41-42 ja olen sieltä joskus ostanut kenkiä.
Hei, Tre:n kaupasta löytyy naisten kenkiä 48 asti ja niillekin löytyy ostajia ja ihan naisia! ;) Esim. Ruotsissa ja Saksassa löytyy paljon enemmän valikoimaa "meidän kokoisille", Suomessa kaikki kulkee jälkijunassa... Onnea shoppailuun, näistä kaupoista löytyy tosi naisellisia ja trendikkäitä kenkiä!
t. 44, aina korot & kenkäfriikki! ;)
mies haluaisi,että käyttäysin jotain naisellisia,korkokenkiä:(
mutta ei se ole tajunnut,että ei tämmöiseen lapioon niin vaan löydä sellaisia.. se ei edes taida tietää,miten hemmetinmoinen kavio mulla on:))))
kiitos,menen noihin.
yksin.mies haluaisi mukaan ostelemaan mulle kenkiä,mutta on se hemmetin noloa,kun sille selviää,että mulla on 44 jalka:(
aina hävennyt näitä.
-ap
En tiedä ulottuuko ihan 44- kokoon asti mutta ainakin 42-43 kokoisia kauniita olen löytänyt kun olin raskaana ja tarvitsin sen kokoisia kenkiä.
Oletko Kenkä-Marskissa käynyt?