Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta toi Satuhäät-pari oli paljon fiksumman olonen kuin ne edelliset mitä tänä kesänä on nähty...

Vierailija
13.07.2007 |

Noi oli kuitenkin ihan koulutettuja ja kohtalaisen sivistyneen olosia ihmisiä, toisin kun ne edellisten jaksojen karmeat juntit. Myös noiden häissä oli enemmän tasoa ja tyyliä kun edellisten jaksojen parien häissä. Mitä sitten jos morsiammella oli vähän tunteet pinnassa tai hermot kireällä, sehän on ihan inhimillistä. Muuten hän vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä juhlapaikalle neljän tunnin päähän kirkosta.

Vierailija
2/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsestään liikoja luulevaa pulloposki-marsua voi pitää mukavana, niin painitaan ilmeisesti eri sarjoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja itsestään liikoja luulevaa pulloposki-marsua voi pitää mukavana, niin painitaan ilmeisesti eri sarjoissa.

Vierailija
4/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä koulutuksella käytöstapoja saa

Vierailija
5/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se Miila toki aika nukkavierun näköinen Satu Ruotsalaisen rinnalla... Oli niin eri planeetoilta daamit ulkonäkönsä puolesta.

Vierailija
6/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samanlaisia " mut ku mä tahdon" -kommentteja kuulee täällä kotona päivittäin. Ei ole aikuisen ihmisen toimintamalli kiukutella tuolla lailla.

Mies oli täysin tossun alla oleva tahvana. Ja vaikutti siltä, että nainen halusi komeat häät ja elättäjän lapsilleen. Stressaannuin pelkästä katselusta...

Vierailija
7/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää suorittamista.

Naisella oli myös rasvaiset hiukset, kun kävivät uutta sormusta ostamassa. Satsaus hiuksiin ois kannattanut sormuksen sijaan.

Vierailija
8/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi näytettiin jo viime kesänä!

Tylsää...

Vierailija
9/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no jostain syystä mies taisi olla rakastunut Miilaan. Rahan perässä...

Vierailija
10/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselis tollasta naikkosta hetkeekään. Just niin, kun joku jo kommentoikin, uhmaikäinen 3-vuotias, ei aikuinen. Mies tossun alla ja tekee kaiken niin kuin vaimo sanoo. Hirveetä!

Vierailija
11/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olihan se Miila toki aika nukkavierun näköinen Satu Ruotsalaisen rinnalla... Oli niin eri planeetoilta daamit ulkonäkönsä puolesta.

Vierailija
12/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 2 oletko noin tahdoton vätys ettet osaa kieltäytyä juhlista jotka ei miellytä?"

No ei mua sinne oltu kutsuttu. Ja siks toiseks, ei ole kohteliasta, jos jokainen kutusuttu peruu. Joskus on mentävä vaikka vituttais ja sehän tässä just pointti onkin, että ihminen joka tekee noin oudot juhlat on itsekäs.

Ja oisin ollut menemättä kirkkoon, jos kutsu tollasiin olisi tullut. Tosin en tunne ketään noin pimeetä, että eipä ole tulossa moista kutsua.

Vierailija
13/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli onnistunut löytämään tarpeeksi nössön miehen elättämään itseään ja lapsiaan! Se mieshän siinä oli typerä, tai sitten vaan rakkaudesta sokea... Pitää olla aika jänishousu mieheksi että antaa pompottaa tuolla lailla.

Vierailija
14/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa betalar kunhan vain akka vähän vikisee.

Vierailija
15/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin opintoihin saa opintotukea. Minä en ymmärrä miten vanhemmat tulot vaikuttavat siihen, mitä voi opiskella. Itse olen duunariperheestä ja nykyisin maisteri. Minä lähdin opiskelemaan sitä alaa mikä kiinnosti. Ei yliopistoon pääsyn kriteerejä ole perhetausta tai varallisuus, sinne vaan kaikki kateelliset opiskelemaan!

Vierailija
16/16 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkäsin kyllä nyt kommenttini ihan väärään ketjuun

23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi