Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttövauva...!!

12.07.2007 |

Hei!

Kerratkaahan taas uskomuksia tai todettuja kikkoja, joiden avulla voisi yrittää seuraavaksi tyttövauvaa!! Toista olen alkanut kuumeilemaan ja mielellään se voisi olla tyttö, vaikka ei sillä sukupuolella niin ole väliä kunhan on terve!...ja tyttö :)

Olen nyt muutaman kerran tuntenut selkeesti oviskipuja. Oliko se hedelmöittyminen siitä parin päivän aikana vai juuri silloin tms.? Ja tyttövauvaa pitäisi yrittää päivää kahta ennen noita oviskipuja eikä enää niiden tullessa..ko? Olikos uskomuksia, mitä pitäisi syödä / juoda tms.? Joskus muistan lukeneeni.

Kiitti jo etukäteen!

T: Peggy-75

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus perhenetin sivuilta: " Kun yhdyntä tapahtuu ovulaatioaikaan, syntyy poika

Uskomus tulee siitä, että poikasiittiöt ovat vähän vilkaampia, mutta toisaalta lyhytikäisempiä kuin tyttö siittiöt. Tyttö siittiöt puolestaan ovat vähän hitaampia, mutta sitkeämpiä kuin poikasiittiöt. Näin ollet voidaan ajatella, että jos yhdyntä tapahtuu ovulaatioaikaan, syntyvä lapsi on todennäköisemmin poika. Vanhemmat voivat onnistua rukkaamaan lapsen sukupuolta pienen aavistuksen, mutta kovin suurta merkitystä sillä ei ole.

Mitä happamampi emätin naisella on, sitä todennäköisemmin syntyy tyttö

1970 luvulla keskusteltiin paljon kohua herättäneestä kirjasta " Tyttö vai Poika" . Sen mukaan tyttöjä haluttaessa emätin huuhdellaan happamalla liuoksella, jolloin hapan ympäristö hidastaa Y siittiöitä. Mitkään emättimen huuhdelut eivät kuitenkaan ole osoittautuneet luotettaviksi X ja y siittiöiden erottelumenetelmiksi.

Emättimen normaali mikrobifloora pitää emättimen happamuusasteen ph 5n paikkeilla, mikä periaatteessa suojaa emätintä haitallisilta bakteeritulehduksilta. Jokaisella naisella on kuitenkin varmasti oma yksilöllinen happamuusasteensa, jonka voi ajatella suosivan jompiakumpia siittiöitä.

Jotkut miehet ovat tytön- tai pojantekijöitä

Epätodennäköistä. Mies on mies juuri siksi, että hänellä on sekä X että Y siittiöitä. Siittiön sisältämä sukupuolikromosomi määrää lapsen sukupuolen.

Jos X siittiö hedelmöittää munasolun, niin kehittyy tyttö. Vastaavasti Y siittiön hedelmöittämästä munasolusta kehittyy poika. Kiveksiss muodostuu saman verran sekä Y että X siittiöitä. Myös niiden perheiden isillä, joilla on vain tyttöjä tai vain poikia.

Vaikeampaa on ottaa kantaa siihen, voisiko esimerkiksi jokin parin keskinäiseen kemiaan liittyvä luonnonvalita vaikuttaa siihen, että perheeseen syntyy vain tyttöjä tai poikia."

Vierailija
2/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä ollut paljonkin juttua lähiaikoina tuosta aiheesta. Mutta vielä kerran siis vinkkejä: tyttövauvan teko pitäisi ajoittua ennen pari päivä ennen ovista, ei oviksen aikaan. Tyttösiittiöt kun ovat hitaampia. Jos yrittää oviksen aikaan, niin pojat on vilkaampia ja saattavat ehtiä ensin perille. Sinun kannattaisi varmaan testata ovistikuilla vaikka yhden tai kahden kierron ajan, että milloin se ovis on, jos sinulla on siis säännöllinen kierto.

Ja noista syömis asioista: ylimääräiset vitamiinit pois (monivitamiinit) ja kalkkia ja magnesiumia tilalle. Ja d-vitamiinia. Runsaasti maitotuotteita, mutta ei piimää. Olikohan jossain Jenkkisivuilla,e ttä maitoa pitäisi juoda päivässä 7,5 dl (itse en ainkaan siihen pysty). Ja esim. jugurttia vielä lisäksi.

Ja sitten suositeltiin syömään karpalokapseleita ja karpaloita joka ruokaan. Esim. aamulla puuron päälle. Tai jugurttiin ym.Karpalot ovat niin happamia ja tyttösiittiöt viihtyvät happamssa. Suolaa pitäsisi välttää. Ja lisätä kasviksia ruokavalioon. Vegetaristit saavat kuulemma enemmän tyttöjä. Ja ettei söisi punaista lihaa niin paljon.

Painon pudottamisestakin puhuttiin tuolla jenkkisivuilla.

Tässä oli nyt joitakin vinkkejä.

Käy HAULLA katsoamssa lisää vinkkejä. Siellä on oikein ruokavaliokin jota pitää noudataa jos haluaa tytön.

Auttoiko? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako sinulla olla esikoinen vuosimallia lokakuu 2006????? Palstailtiin yhtäaikaa viime vuonna, sillä minullakin on lokakuinen tyttö, tai no itse asiassa syyskuinen, mutta lokamammoihin kuuluin...

Meillä siis kaksi tyttöä, mutta ilman noita älyttömiä ruokavalio-hömpötyksiä!!! Minusta tuo menee jo yli niin että heilahtaa!! Mutta molemmat tytöt ovat saaneet alkunsa siten, että yhdyntä on tapahtunut peräti 3-5 päivää ennen ovulaatiota eli pitänee paikkaansa tuo että tyttösiittiöt jaksavat kauemmin.. Itse asiassa meillä on pieni mahdollisuus siihen että esikoisen aikana siittiöt olisivat eläneet peräti 7 päivää..:)

Minäkin kuumeilen jälleen, nyt vaan kolmatta...;)

Terkuin Emlin

Vierailija
4/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä!! Juuri tällaisia huuhaa vinkkejä ;) kaipailin. Täytyy sitt ens kierrossa kokeilla, jos ei nyt tärppää ;) Saas nähdä oliko yhden tai kaks päivää ennen, nyt en oo oviksen tarkasta ajankohdasta varma (en oo tikuttanut mutt parina kiertona ollut selkeetä kipua, jota ei nyt tuntunut kunnolla - vai jäiköhän ovis tässä kierrossa väliin..?)

mutta toivotaan parasta!

Eihän tässä vielä kiirettä... Kyllä, 2006 lokamasuissa olin. Poika nyt pian 9 kk :)

Vierailija
5/5 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sitten ottaa stressiä tuosta mitä suuhunsa pistää. Minä kokeilin yhdessä kierrossa ovisviikon ajan karpaloiden syöntiä puuron päällä ja jugurtissa ja kun en pahemmin pidä karpaloista, niin minun mielestä se vaan lisäsi stressiä. Ja suolan vähentäminen myös alkoi tympiä, kun pidän suolaisesta. Joten senkö takia minulla onkin sitten kaksi poikaa? :D Mutta aion vielä jossain kierrossa kokeilla paremmalla onnella tuota " tyttö ruokavaliota" .

Tsemppiä yritykseen! =) Kerrohan sitten välillä miten sujuu.