Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atoopikot, saatteko ruokavaliolla pysymään ihon kurissa

Vierailija
12.07.2007 |

ja käytättekö hanskoja siivoushommissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä siivotessa hanskoja, meillä käytetään luomu-puhdistusaineita jotka on tehokkaita mutta silti mietoja, sekä hajoavat luontoon.

Ei siis mitään Mr Musclea :D

Vierailija
2/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kakkosen tavalla. Tosin en tiedä pysyykö iho kurissa niiden vuoksi vai muuten vaan. Aikanaan iho oli huonona, vaikka noudatin ihan samoja juttuja, mutta vielä tiukemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vähän parempana kuin joku aika sitten... täytyypä alkaa miettimään mitä oon jättänyt syömisiä pois, olisiko niillä ollut vaikutusta. Jouluna puhkesi ihottuma tosi rajuna, kädet yli kyynärpäiden ja naama ihottumassa, silmäkulmat halki ja huulista lähti nahka, sormien välit ja peukalon alaosa märki. Nyt onneksi enään vähän sormien väleissä märkää.

Vierailija
4/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumihanskoja en voi käyttää niistä tarttuvan hirveän hajun takia!! en oo lateksille allerginen testien mukaan mutta joku inhottava haju jää pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorempana sainkin talvella SUP-hoitoa joka tehosi tosi hyvin. Kaksi kertaa olen saanut kortisonikuurin sisäisesti ja se oli aivan ihmelääke, mutta onhan sillä haittavaikutuksensakin.

Vierailija
6/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain kädet ovat se ongelma, muualla iho erittäin ok. Nyt kädet ovat kuitenkin ihan rakkulalla, halkeilevat, tulipunaiset ja kipeät. En pysty edes suoristaa sormia, muuten iho vain ratkeilee... Tiedän, että omaa syytä aika paljon kun käytän niin huonosti hanskoja, mutta pienen vauvan kanssa sitä tulee kokoajan läträttyä vedellä - ruokavaliolla tai muilla jutuilla ei ole mulla vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän