Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut inhoamaan miestäni

Vierailija
12.07.2007 |

Kun tapasimme niin mies oli hyvinkin timmi, kohtelias, huomioonottava. Tätä vielä kun menimme naimisiin 4 vuoden seurustelun jälkeen.

Nyt meillä on 2 lasta, iso yhteinen talolaina ym. Miehellä on järkyttävä iso ällövatsa! Tekee liikaa töitä ja on liian paljon poissa perheensä luota. Kotona ei jaksa olla kohtelias ja huomioonottava vaan latelee välillä typeriä ärrrrsyttäviä juttuja suustaan jotka ärsyttää minua kovasti. Lapsille tiuskii vahingoista. Jos lapsi vaikka vahingossa kaataa maitolasin niin mies kihisee että " pitikö sun kaataa se lasi" kiukkuisena. Tai jos lapsi kaatuu pyörällä niin " pidä se pyörä pystyssä" todella kiukkuuisella äänellä. Minun kuullen joskus naureskelee harrastuksiani aika pilkallisesti jne. Ei tee kotitöitä kun ei ehdi eikä jaksa.

Itse olen pitänyt itsestäni huolta avioliiton aikanakin ja kroppani on hyvässä kunnossa jne. Miehelle kun huomautin että sekin voisi jotain tehdä kuntonsa ylläpitämiseksi niin se vaan röhötti että " miks tässä enää tarttis kun on naimissakin jo" .

Joskus puhuin eroajatuksistani ja mies sanoi vaan että " senkus menet jos siltä tuntuu" . Asiasta en ole suoraan puhunut sen jälkeen.

Siitä olen kyllä puhunut että mies ei saisi lapsille tiuskia vahingoista. Se tiuskii silti. Lisäksi se saattaa joskus jos olen vaikka jumpassa, katsoa lasten ollessa paikalla jotain kauhuleffaa ja käskee vaan lapsia että " älä kato tännepäin" kiukkuisesti jos lapsi katsoo telkkaria. Itse en voi hyväksyä sitä että lasten ollessa hereillä katsotaan moisia ohjelmia.

Mies ei kuitenkaan ole väkivaltainen. Ei juo juurikaan. Jne. Joten mitään ihan hirveää ei ole. Minua vaan ajoittain niin ärsyttää.

Itselleni tuo mies on se ensimmäinen ja ainoa joten en tiedä voiko tämän parempaa edes olla. Toisaalta uskon että kyllä se mahdollista olisi mutta tuskin ehkä sattuisi omalle kohdalleni. Pahemminkin voisi vielä olla. Ja jos nyt erottais niin mulle lankeaisi ilmeisesti talolainoista hirveä taakka, etenkin kun miehen henk koht opinto ym lainat aikanaan yhdistettiin talolainan päälle ja laina on meidän molempien nimellä joten puoliksihan se menisi.

Ikävä tilanne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako salarakkaan pito pidemmän päälle...? Pettäminen?

ap

Vierailija
2/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannattaako salarakkaan pito pidemmän päälle...? Pettäminen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin oma mielenrauhani. Toisaalta mietin että ehkä tää tästä taas kunhan lapset kasvaa ja laina lyhenee jne jne. Ärsyttävää kitkuttelua kuitenkin.

ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjä ydinperhe? Ja jos vaikka mies tuosta joskus taas muuttuisi. Vai voiko edes enää?

ap

Vierailija
5/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljoa keskustella. Kyllä meillä ainakin käydään aika ajoin sellanen tuuletuskeskustelu jossa kaivetaan luurankoja kaapista. Tekee hyvää joka suhteessa!

Vierailija
6/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että sinä todella HALUAT elää loppuikäsi miehesi rinnalla, jos tunnet noin. Lapset vaistoavat vanhempien riidat ja tunteet. Eikä se tiuskiva / ivallisesti puhuva isukki todellakaan tee lapsen tai nuoren itsetunnolle hyvää. Tämän sanon omasta kokemuksesta.

Tottakai se ydinperhe on lapsille ideaali vaihtoehto JOS parisuhde toimii. Parisuhteen voi myös elvyttää huonostakin jamasta taas toimimaan, jos perustalla on kuitenkin edes jotain johon molemmat uskovat ja molemmat haluavat suhteen paranemista. Minä elin exäni kanssa kunnes miespuolinen kaverini kysyi miksi tuhlaan elämäni ihmiseen jota en edes rakasta?? Vasta silloin heräsin ja tajusin etten ollut enää vuosiin rakastanut tuota miestä. Suhde jäi ja joku aika myöhemmin tapasin elämäni rakkauden. Tämän miehen kanssa suhde on kokenut yhtä jos toista, mutta rakkautemme perusta on vankka ja olemme hyvin onnellisia. Kiitän onneani siitä etten saanut koskaan exäni kanssa lapsia.