Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia numeroita olette saaneet kouluaikana aineistanne?

Vierailija
11.07.2007 |

Kieliopillisesti ei ehkä täällä niin täydellistä, mutta aiheet hyviä. ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Riikalle!

Vierailija
2/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut jopa 10, useimmiten 8-9 (asteikolla 4-10).

Äidinkieli on kaikista vaikeinta, siinä pitää kiinnittää huomiota niin moneen asiaan ja usein aineiden pituus on tuplasti pidempi kuin muissa kouluaineissa.

Kuitenkin ihan hyviä numeroita on tullut äik' ästäkin, ei kuitenkaan kymppejä. Runoanalyysit jne mennyt aina ihan hyvin.. kohta odottelen arviointeja tekstitaidosta ja aineisto- ja otsikkoaineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä n 8 1/2.

Mä taas en ikinä keksiny mitään jännää, mielikuvitus puuttuu...

Vierailija
4/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuiko opettajasta vai arvostelun muuttumisesta, mutta otti päähän kun olin luullut osaavani kirjoittaa hyvin.

Vierailija
5/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelmana olivat yleensä liian lyhyet aineet. Koin, että monesta aiheesta aineet menevät ylianalysoinnin puolelle, jos yrittää pakolla vääntää pitkän jutun.

Vierailija
6/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainekirjoituksesta sain koulussa aina kiitettäviä ja yo-kirjoituksissa pakersin 95 pisteen rutikuivan aineen. Yök!

Vierailija
7/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen ei kannata verrata niiden tuloksia toisiinsa. Sitä paitsi yläasteen arvosana 9 voi lukiossa olla jotain arvosanoista 6 - 9, että silleen.

Vierailija
8/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hanakalaa keksiä tarpeeksi värikästä tekstiä, paljon uusia kielikuvia ja metaforia, vertauksia ja näkökulmia.

Harvoin pelkästään keveästi, juuri vaivaa näkemättä saa aikaan tarpeeksi sisältörikkaan tekstin..

En ole koskaan saanut aikaa " ällän" ainetta, mutt ajos se päivä koittaa niin iloinen olen.

Vierailija
9/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-60p

Vierailija
10/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain yleensä kiitettäviä ja niinpä kirjoitinkin aikoinaan ällän äikästä. Mä tykkäsin kirjoittaa asia-aiheista ja aineistopohjaisista tehtävistä. Nne taisivat tulla just 1990-luvun alussa kun olin lukiossa. Veikkaanpa, että harvoin sain alle yhdeksikköä ainekirjoituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi