ovulaatio ja päänsärky!
Heips!olen jonkun aikaa jo lueskellut näitä juttuja täällä, mutta tää on eka kerta kun kirjoitan itse jotain =) !Elikkäs oon itse huomannut että ovulaation aikaan joissakin kierroissa saan tajuttomia päänsärky kohtauksia joihin liittyy usein pahoinvointia ja huimausta.ovislimat on runsaat jne...ja kun ovis on ohitse niin kaikki päänsärkyyn liittyvä katoaa.onkos muilla vastaavia kokemuksia?tai tietoa mistä noin pahat päänsäryt voisi johtua juuri oviksen aikaan?aina ei tod. mun ovikset ole olleet noin tuntuvia ja siksi oon hieman ymmälläni! :(
Kommentit (7)
sdfsdfsdfsdfsdfsdf sdfs df sdfsdf sdfsfsdfsdfsd sdf sdfsdf sdfsdf sdf .ds sdf sdf sdfsd sdsdfsdfsdsdfsd fds fsdfsdfsdfsdfsdfsdfdf gfghfghfghfghfgjfgsgfdgdfg . gdfgd gdgd gdfg dfgdf gdfg dfg
heh...tulipas näyttävä esittäytyminen =). elikkäs kysymän piti että onkos muilla ollut juuri ovulaation aikaan todella kovaa päänsärkyä johon usein liittyy pahoinvointia ja huimausta?!Mulla kyseiset oireet loppuu samantien kun ovis on ohi!Eikä näin tapahdu edes joka kierrossa.Mietinpähän vain että mahtaako se olla ihan normaalia vai olisiko jollain oma kohtaista kokemusta/tietoa samasta oireesta?!ja sori tosiaan toi mun aikaisempi sähellys noiden tekstien kanssa, kun kovasti paljon yritin saada niitä vain näkymään =)
T:papu84 uusi kuumeilija
itselläni eilen tuntui vatsassa pientä nipistystä ja päätä jomotti niin paljon.. Ja jomottaa edelleenkin, tänään on kyllä vieläkin tuntunut nipistyksiä vatsassa. Itselläni on kk kierto hyvin epänormaali joten en pysty laskemaan ovulaation aikaa. Joten tulin siihen tulokseen, että tämä päänsärky johtuisi ovulaatiosta sillä en keksi muuta syytä.. Koskaan en ole aikaisemmin huomannut tällaista..
itselläni on särkenyt tänää ja eilen päätä, kuten myös on ollut vatsan nipistelyä, tälläkin hetkellä. En keksi muuta vaihtoehtoa kun ovulaatio, sillä päänsärylle ei löydy muuta vastausta. Eilen myös oli huimausta joka kerta kun nousin ylös..
säätöä, viestini tuli sittenkin perille kahteen kertaan... :D