Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti pistää vatsaan oikealle puolelle. Kyljen ja vatsan väliin. Umpisuoli vai joku muu?

Vierailija
10.10.2008 |

t. huolestunut

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittaista huonoa oloa. Ehkä hiukan metallin makua suussa.

Vierailija
2/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkituta ittes. Mulla on sappikiviä. On tutkittu perusteellisesti magneettikuvia myöden. Muuta ei löytynyt onneksi. Ei kyl sappikivien pitäisi olla koko ajan kippeet. Siis jos niiden tiehyeet ei ole ärtyneet, mitkä näkyis kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla ovatko oireet pahempia tiettyjen sappikiviä aiheuttavien ruokien syönnin jälkeen.

Vierailija
4/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis laskeutumaan myös.

Jos ei satu niin ei pitäisi olla umppari. Tuo oli itselläni mahdotonta silloin. Ja kivut oli todella hirveät!!

Vierailija
5/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko närästystä?

Vierailija
6/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä paikkoja sanotaan terveyskeskuksiksi tai lääkäriasemiksi. Ota yhteyttä semmoseen, niissä on monesti jokunen lääkäri paikalla. Ja mä oon kuullu että lääkärit joskus osaa sanoa mistä erilaiset oireet voi johtua.

Vierailija
7/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkituta tuo, niin saat asiaan selvyyden ja tarpeelliset hoidot. Ei kannata antaa pitkään häiritä.

Vierailija
8/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sattuu kysymään asiasta täältä? Ettehän niin tyhmiä sentään ole?

Kavereillekin saattaa mainita asiasta ja kysellä kokemuksia ennen kuin vihdoin menee lääkäriin jonkun asian vuoksi.

Kysyminen täällä ei toki sulje pois vaihtoehtoa mennä lääkäriin. Toivottavasti kukaan ei ole ihan niin hölmö että kuvittelee niin.

Vierailija
9/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset