Kasvatatko miehesi lasta? Siis siinä tapauksessa,
ettei lapsi asu teillä vakituiseen vaan käy esim. joka toinen vkl.
Itse koen niin, ettei kulu minulle. Tehköön mitä haluaa.
Kommentit (9)
aivan samalla tavalla,
T: uusi vaimo
aivan samalla tavalla,
pientä kasvatetaan siinä kuin isäkin. Lasta, johon tutustuu vasta teininä paljon varovaisemmin ja hienovaraisemmin. joskus on hyvä vetäytyä aika pieneen rooliin lapsen suhteen.
aivan samalla tavalla,
Olen sitä mieltä, että silloin kun lapsi on meillä, kohtelen häntä samoin kuin kohtelisin omaani.
Läksyt tehdään ja tarkastetaan . Lapsi tekee pieniä kotitöitä: pöydän kattaus jne.
Toivon, että hänellä on hyvä olla.
Äitiä en yritä leikkiä mutta vastuullista ja turvallista aikuista pidän roolinani. Sitä paitsi tyttö on mielestäni mukava. Vaikka en hänen äitinsä toimi hyväksykään niin ei sitä pidä lapselle kostaa. Eihän se tytön vika ole jos äidin toiminta on tyhmää.
Sitten on sattumaa, että minulla ja lapsella on sama harrastus eli ratsastamme molemmat. Yhteiset hetket tallilla tuottavat suurta iloa meille kummallekin.
aivan kuten kasvatan naapurin lapsia ja lasteni kavereita jos he sattuvat meillä olemaan. Meidän kotona on meidän perheen säännöt ja ne opetetaan kaikille
Nykyään hän asuu meillä, mutta kasvatin tietenkin häntä jo silloin, kun asui äidillään. Vähän vaikea olla kasvattamatta, kun yhdessä vietetään aikaa. Enhän minä mikään kynnysmatto ole tai jalkalamppu, joka vain seisoo nurkassa hiljaa loistaen. Jokainen lapsen lähellä oleva aikuinen kasvattaa esimerkillään ja lapsen iästä riippuen tietysti muullakin tavoin.