Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti haukkuu lastaan..

Vierailija
10.10.2008 |

pahviksi??? Ei tosin lapsen kuullen mutta toisille aikuisille. Ko lapsi aloittanut tässä syksyllä toimintaterapian. Tuntuu jotenkin että tämä on tälle täydelliselle äidille liikaa kun hänen lapsensa tavitsee tukea :-(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on se kyllä välillä vähän tollukka ja välillä on sytytys melkopitkä.. mutta en pahalla tätä sano vaan vähän vitsillä ja en millekkään puolitutuille ala yleensäkään tällaisia höpiseen

Vierailija
2/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta lapsestaankin voi heittää huumoria, tosikot eivät vaan sitä tietenkään ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puupää, pahimman sortin kakara ja paljon muuta tulee sanottua. Suhteemme on kuitenkin lämmin ja hyvä. Halailemme päivittäin ja vaikka lapsi on jo iso niin istuu kainalossa kun katsomme telkkaria.

Vierailija
4/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ajattele sitä niin vaan ajattelee, että vanhemmat mollaavat ja väheksyvät. Ei ihme jos suomalaisilla on heikko itsetunto jos kasvatus on alusta asti tuollaista mollaamista.

Vierailija
5/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan asioita jotka ei sovi lapsen korville.

Vierailija
6/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuo äiti puhuu itsestään ja miehestäänkin noin eli kokee lapsen niin läheiseksi, että puhuu kuin itsestään puhuisi.

Vierailija
7/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoäitini nimittäin, ite tunnen tietty vasta aikuissuhteensa mutta haukkuu vanhempaani joskus kaikkien kuullen.

Parasta oli kun olin kylässä, todettiin että vanhempani, minä ja lapseni omataan sama piirre ja seuraavassa hengenvedossa julisti että sellasen piirteen omaavat on "yksinkertaisia" yksilöitä.

No, en kai tarvii vastausta otsikon kysymykseeni, olen päätynyt jo aikaa siihen että omaa psykopaatin piirteitä.

Sori, ei liity sinänsä tollaseen muitten viestien kuvailemaan kevyeen leikkihaukkumiseen, mistä en kyllä siitäkään pidä, koska tiedän miltä tuntuu kuulla sitä tosissaan sanottuna.

Vierailija
8/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon oma lastani pahviksi, ja pöhveliksi sekä muille että hänelle itselleen. Mutta omiin korviini se ei ole karrsean kuuloista, enkä usko että muidenkaan. Kas, se on siitä äänensävystä kiinni, millä se sanotaan.

Ja juu, meidänkin lapsessa on yhtä jos toista vikaa ja käy niiden takia kuntoutuksessakin. Silti minä saan sanoa hänelle että "kuulehan nyt pahviseni, tuo on hölmöä". Minä rakastan häntä hänen pahviudestaan huolimatta ja kyllä se kaikille näkyy.

Vierailija
9/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti haukkui ties miksi mua aina, kun olin pieni..älykääpiöksi jne. Mummo otti ja haukkui 3,5 v tyttöäni lihavaksi tämän kuullen monta kertaa, vaikka tyttö ei edes ole lihava (mummoni ei ollut nähnyt tyttöä moneen kuukauteen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi