mistä kärsivällisyyttä?
olen jo vuoden päivät kuumeillut kolmannesta lapsesta mutta miehen päätä ei oo onnistunut kääntämään kun ei ole suostunut moiseen puuhaan... no nyt se sitte suostu mutta jos vasta talvella ottasin kierukan pois :( oon aika kärsimätön luonne ja haluisin sen vauvan nyt, heti mulle!!! millä ihmeellä jaksan odottaa kun ei nyt viitsis vasten toisen tahtoa tehdä ja ettei vaan peruis puheitaan jos alan hätiköimään!!
meillä on tytöt 06/03 ja 01/05. olen yrittäjä ja kiireinen työtahti on myös osasyy miksi olisi kiva olla pian raskaana ja saada se vauva niin sais olla lasten kanssa kotona! ja kovasti kaipaan vauva-aikaa, tyttöjen kanssa olen palannut pian töihin synnytyksen jälkeen, en edes 9kk ollut kotona ja nyt olisi taloudellisesti mahdollista olla vaikka vähän pidempään kotona kun molemmilla hyvä työ niin että mun mielestä tää vauva proggis olis hyvä alottaa mahdollisimman pian :) jos neuvoja miten kärsivällisyyttä reenataan niin kirjotelkaa ihmeessä tai miten ootte itse jaksaneet odottaa muutamaa kuukautta kun kuume on kova? tai paras neuvo: miten saada mieheltä intettyä vielä tää ajankohta lähemmäs..
Kommentit (2)
ollaan nyt käyty varmaan päivittäin näitä kierukkakeskusteluja ja mun mielestä aletaan lähestymään aika hyvin tätä mun kantaa... ehkä...;)
mies alkaa olla vissiin oikeesti sitä mieltä että vois jo ottaa kierukan pois. nyt mietin sitä kun kierukka laitettiin noin vuosi sitten lääkäri sanoi että sen vois ihan itsekin ottaa pois mutta jotenkin ajattelen että voiko muka ilman että sattuis kauheesti tai ettei tee mitään vahinkoo. onko kellään siitä kokemusta että ois ottanu ite kierukan pois? mulla on kuparikierukka eli raskaus vois olla piankin sitten aluilla jos vaan kaikki sujuu, mulla on yks kohdun ulkonen raskaus reilu vuoden takaa ja sitä pelkää välillä.
Mutta, mutta. Entä jos puhuisit miehellesi nyt että sitten talvella on kiva sitä vauvaa alkaa yrittämään. Mutta, jos kävisit nyt jo poistamassa kierukan, saisi elimistö palautua rauhassa luonnolliseen tilaansa ja käyttäisitte kortsua siihen asti....
Ja eihän sitä sitten tiedä jaksaisiko sitä sitten käytännössä käyttää...... ;)