Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nettipuotia, joka myy reimaa??

09.07.2007 |

Muistaakseni joskus olisin käynyt sellaisen nettipuodin sivuilla, jossa oli myytävänä reimaa/reimateciä. Osaisiko kukaan kertoa osoitetta??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Reiman takin- ja housut.Ihmettelin kun mitään ei kuulunut yli viikkoon.Soitin ja housuja ei enää ollut,silti kukaan ei ilmoittanut mitään.Olisi ollut kiva jos joku olisi laittanut meiliä että housut ovat loppuneet jo aikoja sitten.Eli eivät päivitä sivujaan kovin usein.

Jos olisin tiennyt ettei housuja ole niin olisin etsinyt niitä muualta (tarpeeksi ajoissa).Nyt sitten en löydä takkiin sopivia housuja,argh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesäkuussa Nallentassusta kaksi paitaa. nettisivujen mukaan molempia löytyi haluamaani kokoa. Seuraavana päivänä huomasin sivuilla tekstin, että he ovat viikon lomalla ja tuotteet lähetetään loman jälkeen. No ei siinä mitään, mutta he soittivat sitten tuon loman jälkeen, että toista paitaa ei ole haluamaani kokoa. Miksi sitä ei sit päivitetä nettisivuille? Peruin koko tilauksen koska ei postikuluja kannata maksaa yhden paidan takia. Lupasivat palauttaa rahani tilille ja pyysivät tilinumeron.

Meni kaksi viikkoa eikä rahoja näkynyt tilillä. Laitoin sinne meilillä selvityspyyntöä, missä rahani viipyvät. Sain vastauksen, että pitäisi olla maksettu. Laitoin vastauksen, että ei ainakaan ole mun tilillä rahaa. Lupasi selvittää asian. Sain seuraavana päivänä vastauksen, että heillä on ollut kaksi samannimistä asiakasta ja molemmille oli palautettavaa. Olivat maksaneet vain toiselle. Tämän jälkeen rahat oli seuraavana päivänä mun tilillä.

Nyt vaan mietin, et uskaltaako sieltä tilata enää mitään? Harmi vaan, et muualta ei saa Suomesta Adams Kidsin vaatteita.

Kalamami

Vierailija
4/10 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalamami:

Tilasin kesäkuussa Nallentassusta kaksi paitaa. nettisivujen mukaan molempia löytyi haluamaani kokoa. Seuraavana päivänä huomasin sivuilla tekstin, että he ovat viikon lomalla ja tuotteet lähetetään loman jälkeen. No ei siinä mitään, mutta he soittivat sitten tuon loman jälkeen, että toista paitaa ei ole haluamaani kokoa. Miksi sitä ei sit päivitetä nettisivuille? Peruin koko tilauksen koska ei postikuluja kannata maksaa yhden paidan takia. Lupasivat palauttaa rahani tilille ja pyysivät tilinumeron.

Meni kaksi viikkoa eikä rahoja näkynyt tilillä. Laitoin sinne meilillä selvityspyyntöä, missä rahani viipyvät. Sain vastauksen, että pitäisi olla maksettu. Laitoin vastauksen, että ei ainakaan ole mun tilillä rahaa. Lupasi selvittää asian. Sain seuraavana päivänä vastauksen, että heillä on ollut kaksi samannimistä asiakasta ja molemmille oli palautettavaa. Olivat maksaneet vain toiselle. Tämän jälkeen rahat oli seuraavana päivänä mun tilillä.

Nyt vaan mietin, et uskaltaako sieltä tilata enää mitään? Harmi vaan, et muualta ei saa Suomesta Adams Kidsin vaatteita.

Kalamami

Vierailija
5/10 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri vaal.puna-ruskea tai kokonaan ruskea,olisiko jollain jälleenmyyjällä vielä ?

Vierailija
6/10 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä pino

Vierailija
7/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasinpa paidan tuolta ja maksoinkin sen heti. Kun ei pariin viikkoon kuulunut mitään soitin sinne. Eipä tiennyt puhelimessa kukaan mistään mitään, antoivat toisen numeron, joka oli koko ajan varattu. Soittelin uudestaan ja uudestaan ja viimein sain kiinni jonkun ihmisen joka lupasi soittaa takaisin ja ottaa selvää. No arvatkaa soittiko!!? Ja taas soitin sinne ja nyt vaadin kyllä rahat takaisin kun en tavaroita tai edes tietoa siitä oliko niitä edes postitettu saanut! Ja paitoja, mitä tilasin ei enää ollutkaan! Tosi loistavaa asiakaspalvelua, tosiaan! Sivuja ei kukaan päivitä ja kukaan ei tiedä mistään mitään... Rahojen perään kyselin kaksi kertaa ja vielä tänäkään päivänä niitä ei ole kuulunut tilille.. Tästä nyt siis jo aikaa jo toista kuukautta. Pitäisi kai mennä kuluttajaviranomaisen puheille jo. Tuosta paikasta en kyllä tilaa enää mitään!

Vierailija
8/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituista palvelua! (jos sitä nyt edes palveluksi voi kutsua).Jotenkin mulla oli jo heti outo fiilis kun olin odottanut pakettia jo kauan,eikä mitään kuulunut.Sitten kun soitin niin alkoi tapahtua,tosin en ole vielä katsonut tiliä,onko housuista saatu rahat takaisin.En tilaa enää ko. nettikaupasta....

Vierailija
9/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä meillä päin on heidän liikkeensä, joka myyjän mukaan on myynnissä. Onkohan siis koko pulju lopettamassa? Tietääkö joku? Kaupassa ainakin on ollut kivat valikoimat ja hyvä palvelu :) joten harmi jos toiminta kokonaan loppuu.

Vierailija
10/10 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on ollut ale. Myyjä ei minulle ainakaan mitään myynnistä puhunut, mutta loppuunmyynniltä vaikutti jo ennen joulua. Uutta tavaraa ei ollenkaan, samat vanhat vaatteet roikkuivat tangossa. Ensin aleprosentti oli 30, sitten 50 ja sitten taas 30. Epämääräistä touhua minusta. Tuolla menolla ei ihmekään että lopettaa.