Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika erikoinen ehdotus kummilapseni äidiltä, mitäs mieltä ootte?

Vierailija
09.07.2007 |

Ovat rakentamassa taloa joka jo loppusuoralla. Kummilapseni täyttää 2v piakkoin, kysyin äidiltä mitä tarvitsisi lahjaksi. Tarvis sitten lahjaksi tapetit lapsen huoneeseen... Mä olin vähän niinku öööh, mitä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa se passeli lahjan hinta lapselle? Sehän on 300 vanhaa markkaa! Itselläni ei ole kummilapsia, mutta lapsellani on kummeja, enkä TODELLAKAAN odota noin kalliita lahjoja. En itse asiassa lahjoja ensinkään, sillä siksi en lapselleni kummeja valinnut. Päin vastoin, olisin aika nolona jos joku noin kallista toisi.

Vierailija
2/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeydellä ei ole rajoja. Ilmeisesti kummilapsesi äiti kuuluu niihin jotka maksattavat oman elämänsä kustannuksia vanhemmillaan ja appivanhemmillaan.

Prismassa kuultua, äiti lapsineen ostivat polkupyöriä ja mallit löytyy niin lapsi kysyy kuka nämä maksaa niin äiti sanoo että mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt jatkossa ymmärrät olla kysymättä lahjatoivetta.

Vierailija
4/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet tapetit osta alekorista kaikkein halvinta tyyliin 2 euroa rulla.

Tapetit jos ostat niin ehkä se pyytää tapetoimaankin tuo nainen kuulostaa siltä ettei sille mikään riitä.

Vierailija
5/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

50 euroa se passeli lahjan hinta lapselle? Sehän on 300 vanhaa markkaa! Itselläni ei ole kummilapsia, mutta lapsellani on kummeja, enkä TODELLAKAAN odota noin kalliita lahjoja. En itse asiassa lahjoja ensinkään, sillä siksi en lapselleni kummeja valinnut. Päin vastoin, olisin aika nolona jos joku noin kallista toisi.

Vierailija
6/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne laittaa osan lahjaan ajatelluista rahoista, ja ostaa sen karkkipussin ja kortin. Siis jos jotakin haluaa viedä juhliin.

Vierailija
7/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kummipojalle lahjat väliltä 30-60 Euroa. Ihan 50 Euroa en laita, ellei idea ole hyvä ja lahja todella tarpeellinen. Jotain höpölelua en ala enää ostamaan tuolla rahalla.

Itse sain 80-luvulla kummitädiltäni 100-150 markan lahjan synttärinä eli eiköhän tuo vastaa nykyään tuollaista 50 Euroa.

Vierailija:

Vierailija
8/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ollaan sitä mieltä, että häälahjaksikin riittää vallan mainiosti 5-henkiseltä perheeltä 20-25e:D

Vierailija
9/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää lapsen kanssa kahdestaan valitsemassa kivat.

Vierailija
10/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sinä voisit tietää, millaiset tapetit sopii heille? Ja kuinka paljon... Tosi älytön toive...

Vierailija
11/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vee valittis ne tapetit? Vois olla aika cool :D

ap

Vierailija
12/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitset sun mielestä hienoimmat tapetit ja viet mennessäsi juhliin.

Vierailija
13/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kummina mennyt mielelläni ostamaan kummilapsen kanssa tapetit hänen huoneeseensa. Lelut ja vaatteet menevät roskiin tai kierrätykseen alta aikayksikön, tapeteissa muisto säilyy... ainakin pidempään. Ja onhan lapsenkin kiva sanoa: mun kummitäti osti mulle nämä ihanat xxx-tapetit...

Vierailija
14/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin maun tietäen ei ole kyse kympeistä.

ap

Vierailija
15/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi opettelee kävelemään niin on sitten mukava alusta pikkujalkojen alla.

Vierailija
16/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pätkä boordia! Loput vieraat voisivat tuoda sitten kuka mitäkin, yksi liisteriä, yksi yhden rullan, toinen toisen oman makunsa mukaisen ja varmasti lapsen mielestä hauska lopputulos!

Vierailija
17/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoja oli mielettömästi, ja hintoja eri lähtöön. Oli halpaa, kallista ja siltäväliltä.

Tietysti sekin vaikuttaa hintaan että, minkä kokoinen huone?

Kiva idea sinänsä äidiltä, mutta sen pitää tulla vastaan, ei voi esim. vaatia kallista tapettia jos sulla ei ole varaa tai haluja sitä ostaa.

Vierailija
18/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lampun mieluumin, ei oo ny varaa laittaa lahjaan enempää ku 50 euroa.

ap

Vierailija
19/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut vitsi. Viimevuonna toivomuksina oli verhot ja siihen sopiva päiväpeite, jotka äiti itse valitsi.

ap

Vierailija
20/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko sinä heiltä lahjaksi jotain vastaavaa? Tulisiko sinun mieleen pyytää heiltä makkariin uudet tapetit kun on oma syntymäpäiväsi, -tuskimpa vaan! Annat vaikka lampun,onhan se nyt paljon henkilökohtaisempi,kun joku saakelin tapettien maksumiehenä oleminen..