Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi menin ja kerroin äidilleni ultran sukupuoliennusteen :((( ARGHH!

Vierailija
09.07.2007 |

Toinen tyttö siis tulossa. Meistä se oli mukava yllätys, käy samat vaatteet ja koska joutuvat huoneen kuitenkin jakamaan varmaan ikänsä niin mikä ettei :) Mut mut mikä kumma kaikilla on päähänpinttymä että pitää olla lapsia kumpaakin sukupuolta??? ei sillä, olisihan se hauskaa jos olisi poika ja tyttö mutta kun kerroin asiasta äidilleni (kun hän oli kiinnostunut kans), niin hänpä sitten ilmaisi pettymyksensä todella rankasti. Että no onpa harmi ettei teille poikaa suotu jne. kylläpä tuli paha mieli, aivan kuin pitäisi olla pettynyt että tulee saman sukupuolen lapsia tähän perheeseen... Oletteko muut saaneet kuuulla mielen matalaksi pistäviä kommentteja tytöistä tai pojistanne?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis 2 ihanaa tyttöä. miehen täti kun otti meidän kuopuksen ensimmäistä kertaa syliinsä niin kommentti oli: " voi kun olisin toivonut, että olisit ollut poika!" Loukkaannuin tosi paljon ja sanoin sen kyllä tälle tädillekin.

Vierailija
2/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kolme tyttöä, ja mies on muslimi joka on suoraan sanonut että kaipaisi kovasti vielä sitä poikaakin, vaikka tyttöjään rakastaakin. Eli tässä tapauksessa kyse on varmaan siitä, että ystävääni harmittaa kun me " onnistuimme" saamaan tytön jälkeen pojan (vaikka meillä ei sukupuolella ollut oikeasti mitään väliä), ja hän " epäonnistui" saadessaan " vain" tyttöjä (vaikka mies siis toivoisi myös poikaa, ja ystävänikin sanoi heti esikoisen saatuaan että he haluaa heti toisenkin lapsen, sillä onhan se poikakin perheeseen saatava).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nimittäin vain tyttöjä.

Ystävälläni on viisi poikaa ja hänen anoppinsa sanoo toistuvasti että jos yhden vielä, jos se olisi vihdoinkin tyttö. Että on se niinkin päin.. koskaan ei ole hyvä.

Vierailija
4/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon " kaikki" sukulaiset:

" vihdoinkin poika!" tosi loukkaavaa!

Vierailija
5/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten kommentit poikauutisiin:

" No onpa hyvä että suku jatkuu"

" Kyllä nyt x(mieheni) on varmaan mielissään"

Vierailija
6/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varmaankin odottavat meille poikaa kahden tytön jälkeen, mutta kolmas tyttö on todennäköisesti tulossa. Parempi että surkuttelevat nyt kuin sitten kun vauva on jo maailmassa ja minä herkällä mielenalalla.

Onneksi kukaan ei antanut mitään negatiivisia kommentteja ainakaan suoraan päin naamaa.

Vierailija
7/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tyytyväinen kolmeen tyttööni. omam mummuni on myös joskus tokaissut vihasesti,että kyllä teillä olisi pitänyt yhden olla poika.

Vierailija
8/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme toki erittäin onnellisia kolmesta prinsessasta!

Vierailija
9/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lastenlasta hänellä on, vaan kaikki on poikia.

Vierailija
10/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

johon " kaikki" sukulaiset:

" vihdoinkin poika!" tosi loukkaavaa!

Vierailija
11/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se on vielä olevinaan jotenkin naisen " vika" , jos hän tekee vain tyttöjä tai poikia. Vaikka miehen siittiöthän ne sukupuolen määrää. Ajattelemattomia ihmisiä, mutta älkää välittäkö muiden mielipiteistä.

Vierailija
12/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni sanoi miestäni " maitomunaksi" , kun meillä on vaan tyttöjä.

Minä olen kyllä paljon onnellisempi että meillä on vain tyttöjä. Minusta ei ehkä olisi poikien äidiksi. En jaksa sitä riehkaamista ja painimista mitä pojat vaativat. Tyttöjen kanssa sitä saa sopivamman annoksen kun se ei mene ihan samaan mittakaavaan kuin poikien leikit.

Vierailija
13/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja on kyllä tullut.

Pitäisi vielä tyttökin kuulemma tehdä, tai kaksi tyttöä.

Silloin kun nuorempi poika oli aivan vastasyntynyt nuo kommentit loukkasivat ja saivat mielen matalaksi :(

Nyt nuo kommentit jo naurattaa, eihän ne mitenkään viisaita ole.

Vierailija
14/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kumma miten jotkut ohjaavat lapsiaan " toiseen sukupuoleen" . Ystävälläni on tyttö ja hän kyllä ohjailee tytön käyttäytymistä mahdollisimman ei-tyttömäiseksi. Tytölle ei osteta nukkeja, leikeissä on eläimiä, joilla leikitään " kotileikin tyylistä leikkiä" (ok, leikkinä kiva mut olisko se kauheeta jos tytöllä olisi nukke?). Tyttö sai joululahjaksi vaan rekka-autoja, kaivurin, polkuauton jne. Lapsi ei katsele prinsessa ohjelmia ja vain tomitraktoria, puuhapeteä ja ja sitä uutta kakkosen työkaluohjelmaa masa-mainio tai joku vastaava.

Ymmärrän jos lapsen maailmaa halutaan avartaa, mutta sulkemalla tyttömäinen puoli pois ei se maailma kyllä yhtään avarru.

Vierailija
15/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi mitenkään, EI MITENKÄÄN, vaikuttaa siihen, että kumpaa sukupuolta lapsi on. Luulis sen jokaisen tajuavan?

Vierailija
16/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi kumpaakin ja olin yllättynyt, kun pojan (nuorempi) synnyttyä meitä pidettiin täydellisenä perheenä. Se tuntui loukkaavalta. Miten muka olisimme epätäydellinen, jos meillä olisi kaksi tyttöä. Eräs mummo kysyi pojan synnyttyä, että mitäs miehet nyt sanoivat, kun syntyi poika. En tiennyt mitä vastata. Miehet, eli todennäköisesti lapsen isä ja appeni, olisivat varmasti olleet yhtä iloisia tytöstäkin. Isäni taas on niin hurmaantunut tytöstä, että varmasti olisi ilahtunut hänkin toisesta tytöstä. Tosin minun kohdallani oli pettynyt, kun oli toivonut poikaa.

Vierailija
17/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasiittiöt on nopeampia mutta tyttösiittiöt elää pidempään. Näinollen on suurempi todennäköisyys saada tyttö, jos rakastelee pari kolme päivää ennen ovulaatiota, ja poika jos rakastelee ovispäivänä.

Meillä on kaksi ovispäivänä tehtyä poikaa ja kolmannen kohdalla ihan tarkoituksella tehtiin tyttö: seksiä pari päivää ennen ovista. Nyt odotetaan neljättä, yritettiin taas tyttöä, ja rakenneultraajan mukaan vauva näyttäisikin olevan tyttö :)

Kovin pomminvarma menetelmä tämä ei toki ole.

Vierailija:

Ihminen ei voi mitenkään, EI MITENKÄÄN, vaikuttaa siihen, että kumpaa sukupuolta lapsi on. Luulis sen jokaisen tajuavan?

Vierailija
18/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla kaksi poikaa, ja kun nuorimmainen oli syntynyt niin kyllahan meillekin jotkut sanoi etta viela yks tytto sitten. Tosi huvittavaa, koska siihenhan ei voi itse mitenkaan vaikuttaa, ja ei kaikissa perheissa tarvitsekaan olla kumpaakin laatua. Itsellanikin on vain sisko enka ole siita karsinyt, sanoisinko ehka etta painvastoin.

Vierailija
19/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: eräs joka on kahdesti vaikuttanut siihen =)

Vierailija
20/35 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kovasti haaveilin kolmatta odottaessani, että jospa hän olisi ollut tyttö. Vaan eipä ollut, tuli ihana kolmas poika ja niiiin rakas. Mutta ympäristöstä, lähimmiltä sukulaisilta ihan kaupan kassaa myöten olen kyllä saanut voivotteluja, kun se kolmaskaan ei sitten ollut tyttö. Olen monet itkut itkenyt, varsinkin silloin kun kolmas oli ihan vauva...

Mielestäni tähän voivotteluun liittyy myös se käsitys, että eiväthän ne nyt kuitenkaan enää lapsia hanki, joten kaikki peli on menetetty tytön saamiseksi......

Tuntuu tosiaan siltä, että perheessä pitää olla kaksi lasta, poika ja tyttö ja se on tämän hetken " täydellinen perhe" . Kaikki siitä poikkeava on jotenkin säälittävää.

Rakastan poikiani, mutta silti haaveilen siitä neljännestä, josko hän sitten olisi se meillekin kaivattu tyttö.