Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shampoo ja hoitoaine lapselle.....

08.07.2007 |

Mikä olisi hyvä shampoo ja hoitoaine lapselle? Muumi-shampoot plus muut, joissa hoitoaine samassa, ovat mielestäni huonoja. Tytöllä pitkä tukka ja on vaikeasti kammattavissa pesun jälkeen. Aikuisten shampoota ja hoitoainetta en ole oikein vielä uskaltanut laittaa, jos ovat liian vahvoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pesen tytön pitkän tukan ihan millä tahansa lasten shampoolla, mutta

hoitoaineeksi laitan sitten latvoihin mun omia kampaamosta ostettuja tuotteita. kosteuttavat ja selvittävät hoitoaineet ovat käytössä hälle.

mutta usein myös pesen pelkästään shampoolla ja hiuksia harjattaessa joko suihkautan selvittävää hoitoainetta tai laitan hiuksiin jätettävää hoitoainetta. siis samat metkut käytössä hälle kuin itselle, oikeestaan...

en ole huomannu, että vahingoittais mitenkään hänen hiusta nämä " aikuisten tuotteet" .

Vierailija
2/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaineena mulle kehuttiin ja voin kehua eteenpäin niin suihkutettava XZ-hoitoaine. Pieni ruskea pullo. On meinaan tehokas ainakin meidän takkutukalle.

FatAndFurious: ei käsittääkseni olekaan kyse siitä, että aikuisten tuotteet vahingoittaisi hiusta, vaan että päänahan läpi menee verenkiertoon aineita, joita lapsen elimistö ei vielä kestä (hyvä jos kestää aikuisenkaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin natusanin no more tears tai pirkan vauvapesu laimennettuna. Hoitoaineena ihana mansikan tuoksuinen suihkutettava. Hyvin on toiminut pienen takkutukkaan.

Vierailija
4/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5v tytölle kampaaja juuri sanoi, että vois laittaa pois huuhdeltavaa hoitoainetta ja vielä lisäksi latvoihin hiuksiin jätettävää. Ei sanonut sen enempää merkeistä tai muista, mutta luulen tarkottaneen ihan aikuisten tuotteita. Meillä pestäänkin hiukset tavallisilla shampoilla, kun Body Shopista suurimmaksi osaksi ostan ja kysyn yleensä mikä on sopivaa. Aikaisemmin käytetty lasten shampoo on ihan liian mietoa ja hiukset jää haisemaan likaisille. Kemikaaleista en tiedä, minä koitan pitää enemmän kiinni eläimillä testaamattomuudesta (jolloin tuotteet on myös aika luonnonaineksta tehtyjä).

T: Yniäinen ja pitkätukkainen tyttö