Puolivuotiaan kanssa liinailu, mikä paras sidonta ♥
Mulla on hug a bub trikooliina, jossa tyttöä kannoin ehkä n. 3kk:n ikään melkein päivittäin. Sitten liinailu jäi ihan siitä syystä, että tyttö oli muutenkin tyytyväinen: viihtyi lattialla itsekseen jne.
Nyt kun ollaan puolivuotiaita niin ei enää viihdytäkään yksin ja pitäisi taas päästä mukaan ja tekemään kaikkea ja kokeilin tuota liinaa taas -pitkästä aikaa. Tytsi tuskastui aika pikaseen olemaan liinassa: tuntui, että taisteli liinaa vasteen sekä vartalollaan että käsillään (mulla oli se perus x2 tms.) En tosin kokeillut naama ulospäin, ehkä se auttaisi asiaa jonkin verran..
Onko teillä vinkkejä liinan/sidonnan suhteen? Vielä ei oikein voi käyttää sitä " lonkkaliinaakaan" , jossa tyttö istuisi lonkalla, kun ei osaa ottaa vielä kiinni itse.
Kommentit (2)
Eli sidontana kietaisuristikakkonen ja lapsen jalat liinan sisälle ristiin.
Jos jättää jalat roikkumaan on asento ihan yhtä paha kuin Baby Björneissä sun muissa roikottimissa.
Meillä tyttö 1v1kk ja edelleen viihtyy hyvin naama minuun päin, tai sitten lonkalla, ja yhä enemmän pidän selässä.
naama ulospäin kun siitä näkee hyvin.
Oletkos netistä katsonut niitä sidonta ohjeita? se oli joku kantoliinakanava se sivu missä niitä on.
äityli