Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon äitiysvaatteisiin?

09.10.2008 |

Eli millä viikoilla teijän on pitäny siirtyy käyttämään mm äitiyshousuja?

Itellä ihan alussa raskaus, mut tuntuu että välillä alkkaritkin puristaa ja tekee ikävää tunnetta alamahaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt rv 25+1, ja omia housuja vielä käytän. Tosin sellasia hm:n kolitsihousuja, tasan yhdet omat farkut menevät vielä jalkaan, niin että nappikin mahtuu kiinni, eikä edes purista. Tosin ne farkut ovat aina olleet minulle liian isot. :)

Mutta nuo kolitsihousut menevät varmaankin ihan raskauden loppuun saakka, en viitsisi kalliita äitiyshousuja ostella, kun ei niitä kuitenkaan enään myöhemmin tarvitse. Eikä muutenkaan ole tuota ylimääräistä rahaa nyt yhtään, työttömäksi kun jäin..:/

Vierailija
2/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin jo vanhat mammahousut käytöön, kun maha oli turvonnut, eikä kestänyt puristusta. Oon niitä välillä käyttänyt raskauksien välissäkin kotioloissa, kun on niin helppo pukea. On HM:n farkut, joissa resori yläosa. Vähän löysät vielä, mutta pysy jalassa. Yhdet normihousut menee enää jalkaan, vaikka viikkoja vasta 6+2...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alun turvotus helpottaa hetkeksi :-)

esikoisesta viimeiset omat farkut mahtuivat kiinni vielä rv19, nyt kakkosesta ne samat farkut eivät enää mene kiinni (rv 14+5). Lihonut en ole että siitä ei ole kyse. Maha vaan pullahti aikaisemmin esiin ja on jo ihan valtavan kokoinen näille viikoille

t. Fiikus

Vierailija
4/9 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 5 otin äitiyshousut käyttöön, kun omat tuntuivat epämukavilta; painoivat juuri alamahaan.. siitä asti mammahousuissa asteltu eteenpäin, on paljon mukavempi olla kun ei kiristä eikä purista.. Tuulihousut on ihan "normaali"versiot, mutta nekin on käärittävä niin että ovat mahan alapuolella.. =)

Esikosta mammahousut otettiin käyttöön 20 viikon paremmalla puolella vasta, mutta tässä toisessa - kuten muillakin - maha pullahtanut aiemmin esiin..

Odotuksen jatkoja!!

LillaMy rv 16+5

Vierailija
5/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä mee maha heti sit vauvamahan näköseks kun laittaa mammahousut jalkaan? Miusta ne jotenkin pyöristää mahaa ja heti näkee että oottaa... siks en haluis niitä vielä käyttää...

Vierailija
6/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina kaytin alkuun sellasia masun alla istuvia mammafarkkuja ja housuja niin ne ei korosta sita masua kuten sellaset mammahousut jotka menee masun yli. Niihin masun alla (under the bump) housuihin siirryin noin rv 10 ja sitten naihin seuraaviin joskus viikolta 16 muistaakseni.

Vierailija
7/9 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs sille voit kun ei mitkään muutkaan housut mahdu/sovi jalkaan.. Pienikokoinen olen muuten mutta tässä toisessa raskaudessa maha pullahti aikaisin esille.. Nyt kun viikkoja jo enemmän niin tuskailen ulkoiluhousujen kanssa; miten ne saa jalkaan?!!? Tai jalkaan ne saa mutta mitenkä niiden kanssa pystyy olemaan? PIhalle tekis mieli tällaisilla ilmoilla ja esikon kanssa kävelemään, mutta ei sinne nyt viitsi/tarkene ihan millä tahansa housuilla (mitkä sopii jalkaan/mahaan) mennä..

Ja viikkoja on kuitenkin vasta se 17, jotenka mietityttää myös tuo edessä oleva talvi noiden housujen puolesta.. =)

Syksyn jatkoja ja mahan kasvatuksia!! =D

Vierailija
8/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen menee omat vaatteet aivan mainiosti. Tosin syynä on se, että olen tänä vuonna laihtunut useampia kiloja ja pikkuisen myös raskaudenkin aikana. Ylipainoa on sen verran, että tällaista on minulle suositeltu.

Esikoista odottaessa siirryin mammavaatteisiin viikon 20 tienoilla.

Juliaana ja työnimetön 15+3

Vierailija
9/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin mammahousuihin viikolla 15 kesäloman jälkeen. Pari viikkoa kesälomalla olin rennoissa omissa vaatteissa, koska farkut ei enää mahtunut jalkaan.

Viikolla 19 masu oli jo sellainen, että suurinosa ihmisistä huomasi. Pidin aluksi sellaisia korkea vyötäröisia mammahousuja, joissa ei ollut sitä ns mahan päälle tulevaa pussia, vaan kuminauha vain farkkujen sivuilla. Heti kun laittoi pussilliset housut jalkaan maha todellakin korostui.

Nyt viikolla 26 ei enään viikolla 14 ostamani äitiyshousut ole mukavia, vaan pitää siirtyä suurempiin, kun lantio levenee. Joten oppikaa mun virheestä ja ostakaa vaik yhdet äippähousut kerrallaan.

Marie